خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

پیشنهاد بازی؛ تاریخ را فاتحان می‌نویسند
 

پیشنهاد بازی؛ تاریخ را فاتحان می‌نویسند

در بازی «قصه‌های کاغذی» (Paper Tales) نیروهایتان را بچینید، سازه‌هایتان را بسازید، سرمایه جمع کنید و با پیروزی در جنگ‌ها، امتیاز بیشتری کسب کنید تا برنده‌ی بازی شوید.
ﺳﻪشنبه، 27 مهر 1400 | Article Rating

قصه‌های کاغذی یک بازی استراتژیک مبتنی بر کارت و کارت‌کِشی است. شما در این بازی نقش یکی فرماندهان جنگی را دارید که وارد جنگی چندجانبه شده‌ است. برای پیروزی در این جنگ باید با استراتژی مناسب و بازی خوب با کارت‌هایی که به دستتان می‌رسد، برنده‌ی بازی شوید.
بازی در چهار دور انجام و هر دور شامل چند حرکت می‌شود. ابتدای هر دور به هر بازیکن پنج کارت نیروی نظامی به صورت تصادفی داده می‌شود. روی این کارت‌ها چند مشخصه وجود دارد. مثلا به شما عنوان نیروی نظامی را می‌گوید، قدرتش و هزینه‌ای که برای شما دارد. شما براساس همه‌ی این ارزش‌ها چهار کارت از پنج کارت در دستتان را انتخاب می‌کنید و دو کارت در جلو و دو کارت در عقب می‌چینید. دو کارت جلو عملا در جنگ رودررو شرکت می‌کنند و دو نفر عقب بیشتر به عنوان نیروی پشتیبان وارد عمل می‌شود. این چهار کارت علاوه‌بر مبارزه در طول آن دور، ممکن است برای شما منابع مختلفی هم جور کنند.

در طول مرحله‌ی جنگ، شما تنها با نفر بعدی و قبلی وارد مبارزه می‌شوید (البته به صورت جداگانه). کسی برنده‌ی این دو مبارزه است که اعداد قدرت دو کارت جلو‌اش بیشتر از رقبا باشد. در صورت پیروزی در این مرحله امتیاز کسب می‌کنید.

بعد از جنگ نوبت ساخت‌وساز می‌شود. کارت‌های ساخت‌وساز به صورت یکسان در اختیار همه قرار می‌گیرد. در هر دور شما می‌توانید سازه‌ی مورد نظرتان را بسازید، البته اگر منابع‌ مورد نیازش را از قبل داشته باشید. این سازه‌ها علاوه‌بر کمک به نیروهای نظامی‌تان باعث می‌شود منابع‌تان گسترش پیدا کند تا در دورهای بعدی با قدرت بیشتری وارد مبارزه شوید. در نهایت برنده‌ی بازی کسی است که امتیاز بیشتری در طول مبارزات جمع کرده باشد.

توصیه‌ی ما به شما این است که داستان‌های کاغذی را با سه‌نفر به بالا بازی کنید. جذابیت این بازی استراتژیک در این حالت چندبرابر می‌شود. همچنین به خاطر تعداد بالای کارت‌ها به همین راحتی بازی برای شما تکراری نخواهد شد. شما می‌توانید این بازی جذاب را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک از لینک زیر سفارش بدهید: shop.bagheketab.com

اطلاعات بازی:
 تعداد نفرات: ۲ تا ۵ نفر
 زمان بازی: ۳۰ دقیقه
رده‌ی سنی: بالای ۱۲ سال
 درجه‌ی سختی: متوسط

تصاویر
  • پیشنهاد بازی؛ تاریخ را فاتحان می‌نویسند
  • پیشنهاد بازی؛ تاریخ را فاتحان می‌نویسند
  • پیشنهاد بازی؛ تاریخ را فاتحان می‌نویسند
  • پیشنهاد بازی؛ تاریخ را فاتحان می‌نویسند
  • پیشنهاد بازی؛ تاریخ را فاتحان می‌نویسند
  • پیشنهاد بازی؛ تاریخ را فاتحان می‌نویسند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: