خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

پیشنهاد بازی؛ نقاش امپراتور
 

پیشنهاد بازی؛ نقاش امپراتور

در بازی «ساکورا» (Sakura) به امپراتور نزدیک شوید، از او نقاشی بکشید و با جمع‌آوری امتیاز بیشتر، برنده‌ی بازی شوید.
چهارشنبه، 05 آبان 1400 | Article Rating

تصور کنید به عنوان نقاش در یک عصر بهاری به عمارت امپراتور ژاپن دعوت شده‌اید. از شما می‌خواهند تا یک پرتره‌ی زیبا از او وقتی شکوفه‌های گیلاس روی درختان جا خوش کرده‌اند، بکشید. بهترین موقعیت برای شما کجاست؟ نزدیک‌ترین جا به امپراتور. اما دو مانع بشرگ بر سر راه‌تان قرار دارد. اول این که نباید آنقدر نزدیک شوید که با او برخورد کنید و دوم این که مثل همیشه رقبایی وجود دارند که می‌خواهند این جایگاه را برای خود کنند.
مکانیک بازی ساکورا شبیه به منچ و ماروپله است. مهره‌های شما از نقطه‌ای شروع می‌کنند و باید به نقطه‌ی پایانی برسند. اما تفاوت‌های بزرگی هم با این بازی‌ها وجود دارد. در ساکورا خبری از انداختن تاس نیست. اعدادی که باعث حرکت مهره‌ی شما می‌شود روی کارت قرار دارند. همچنین علاوه‌بر حرکت مهره‌ی خود ممکن است شما مهره‌ی امپراتور را هم جابه‌جا کنید. در اصل امپراتور با کارت‌هایی که شما بازی می‌کنید جابه‌جا می‌شود.
ابتدای بازی به هر بازیکن پنج کارت داده می‌شود. شما از بین این کارت‌ها یکی را انتخاب می‌کنید و روی صفحه‌ی بازی می‌گذارید. بعد از اینکه همه‌ی بازیکنان کارت منتخب‌شان را گذاشتند به‌ صورت همزمان از آنها رونمایی می‌کنید. طبق قوانین بازی کارت‌ها یک‌به‌یک اجرا می‌شوند تا مهره‌ها در صفحه‌ی بازی حرکت کنند. این کار تا آنجایی ادامه پیدا می‌کند که مهره‌ی امپراتور به ایستگاه اول برسد. در اینجا براساس نزدیکی و دور بودن مهره‌ی بازیکنان به امپراتور، به شما امتیاز داده می‌شود. هر مهره‌ای نزدیک‌تر باشد امتیاز بیشتر و هر مهره‌ای دورتر، امتیاز کمتر دریافت می‌کند.
در طول صفحه‌ی بازی در مجموع سه ایستگاه وجود دارد که با رسیدن امپراتور به ایستگاه آخر بازی به پایان می‌رسد و بعد از آن امتیازها شمرده و برنده‌ی نهایی اعلام می‌شود. همانطور که می‌بینید بازی ساکورا بسیار ساده و روان است و قوانین کم آن باعث می‌شود این عنوان محبوب خانواده‌ها باشد.
با این حال توصیه‌ی ما این است که این بازی را با چهار یا پنج نفر انجام بدهید تا اتفاقات بیشتری در بازی رخ بدهد و هیجان آن بالاتر برود. شما می‌توانید در این روزها این بازی جذاب را هم به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک از لینک زیر سفارش بدهید: shop.bagheketab.com

اطلاعات بازی:
 تعداد نفرات: ۲ تا ۶ نفر
 زمان بازی: ۲۰ تا ۴۰ دقیقه
رده‌ی سنی: بالای ۸ سال
 درجه‌ی سختی: آسان

تصاویر
  • پیشنهاد بازی؛ نقاش امپراتور
  • پیشنهاد بازی؛ نقاش امپراتور
  • پیشنهاد بازی؛ نقاش امپراتور
  • پیشنهاد بازی؛ نقاش امپراتور
  • پیشنهاد بازی؛ نقاش امپراتور
  • پیشنهاد بازی؛ نقاش امپراتور
  • پیشنهاد بازی؛ نقاش امپراتور
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: