خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

باغ کتاب کارایی و ظرفیت بالایی دارد
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سال گربه»:
 

باغ کتاب کارایی و ظرفیت بالایی دارد

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سال گربه» در مراسم اکران خصوصی این فیلم از امکانات باغ کتاب و پردیس سینمایی برای برگزاری برنامه‌های مختلف و میزبانی از خانواده‌ها سخن گفت.
شنبه، 25 فروردین 1403 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، سعید خانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سال گربه» در حاشیه مراسم اکران خصوصی این فیلم در گفت‌و‌گو با روابط عمومی باغ کتاب گفت: فیلم سال گربه یک فیلم کمدی _ فانتزی هست که سال گذشته به کارگردانی مصطفی تقی زاده و بازی بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق نورد، شبنم قربانی و رضا رشیدپور ساخته شد.
خانی در ادامه در خصوص مجموعه باغ کتاب و پردیس سینمایی گفت: پردیس سینمایی باغ کتاب قبل از اینکه بسته شود مکان بسیار خوبی بود که خانواده‌ها از آن استفاده می‌کردند و امکانات خوبی ارائه می‌داد. در حال حاضر که مجددا بازگشایی شده، باز هم با گذشت زمان می‌تواند مانند گذشته مورد توجه قرار بگیرد و محل مناسبی برای برگزاری برنامه‌ها باشد.
وی در ادامه افزود: در واقع بنده به دلیل اینکه معتقدم پردیس سینمایی و مجموعه باغ کتاب بسیار کارایی و ظرفیت دارند تصمیم گرفتم فیلم سال گربه در این مکان اکران شود. پردیس سینمایی باغ کتاب قابلیت دارد که دوباره احيا شود.
تهیه کننده فیلم در ادامه گفت: مجموعه باغ کتاب واقعا مجموعه خوبی است و می‌تواند بیشتر از قبل هم مورد توجه مردم و مخاطبان قرار بگیرد.
خانی بیان کرد: پردیس سینمایی، فضای مناسب، پارکینگ، صدا و تصویر مناسب و لابی خوبی دارد و این خودش نشان دهنده این است می‌تواند مکان خوبی برای اکران فیلم ها باشد. بصورت کلی بنظر بنده مجموعه باغ کتاب واقعا مجموعه خوبی است.
 

تصاویر
  • باغ کتاب کارایی و ظرفیت بالایی دارد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: