خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

پیشنهاد بازی؛ پادشاهی در اعماق اقیانوس‌ها
 

پیشنهاد بازی؛ پادشاهی در اعماق اقیانوس‌ها

در بازی «اعماق» (Abyss) با جمع‌آوری متحدان بیشتر و قوی‌تر، امتیاز بیشتری به دست بیاورید تا برنده‌ی بازی شوید.
یکشنبه، 21 شهریور 1400 | Article Rating

در اعماق اقیانوس‌ها، حکمرانی پادشاهی رو به افول است و به‌زودی رقابتی شدید برای جانشینی او شروع می‌شود؛ رقابتی سخت که فقط کسانی در آن برنده می‌شوند که استراتژی مناسبی داشته باشند. رقبا با عزمی جزم وارد این کارزار می‌شوند و با سنجش تمام جوانب دست به انتخاب درست می‌زنند. اگر دوست دارید حکمرانی زیرآب به شما برسد، دست‌دست نکنید و وارد اعماق شوید.

هدف اصلی شما در این بازی این است که امتیاز بیشتری کسب کنید. و خوبی ماجرا اینجاست که تمام حرکات شما به امتیازی ختم می‌شود. البته بدی ماجرا هم باز همین‌جاست چرا که رقبای شما هم از این امتیازها بی‌بهره نمی‌ماند. پس چه باید کرد؟ راه‌حل‌ها و استراتژی‌های شما باعث می‌شود در بازی دست به انتخاب‌هایی بزنید که امتیازش بیشتر از امتیازی باشد که رقبا به دست می‌آورند.

همانطور که ابتدای مطلب گفتیم برای جمع‌آوری امتیاز بیشتر شما نیاز دارید متحدان بیشتر و قدرتمندتری را در کنار خود داشته باشید. این متحدان در بازی به صورت دو مدل کارت در بازی حضور دارند. کارت‌های اکتشاف و کارت‌های لرد. شما با جمع‌آوری کارت‌های اکتشاف که هر کدام نماینده‌ی گونه‌ای خاص است و در طول بازی از طرق مختلف به دست شما می‌رسد، می‌توانید به کارت‌های لرد دسترسی داشته باشید. تعدادی از کارت‌های لرد علاوه‌بر امتیازی که دارند قدرت انجام کارهایی ویژه را برای شما فراهم می‌کنند.

به جز این دو مدل کارت، توکن‌های هیولا و توکن‌های کلید هم در بازی وجود دارد که با گرفتن آنها یا مستقیم امتیاز به دست خواهید آورد یا راه به دست آوردن امتیازتان را هموار می‌کند. در پایان بازی با جمع‌آوری این موارد امتیازها به شیوه‌ای ویژه شمرده می‌شود تا پادشاه جدید اعماق آب‌ها مشخص شود.

اعماق از آن دست بازی‌های استراتژیک است که به تعداد آدم‌های روی زمین می‌توان برایش استراتژی چید. برای همین هم به این زودی‌ها تکراری نمی‌شود. شما می‌توانید این بازی جذاب را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک از لینک زیر سفارش بدهید: shop.bagheketab.com

اطلاعات بازی:
 تعداد نفرات: ۲ تا ۴ نفر
 زمان بازی: ۳۰ تا ۶۰ دقیقه
رده‌ی سنی: بالای ۱۴ سال
درجه‌ی سختی: متوسط

تصاویر
  • پیشنهاد بازی؛ پادشاهی در اعماق اقیانوس‌ها
  • پیشنهاد بازی؛ پادشاهی در اعماق اقیانوس‌ها
  • پیشنهاد بازی؛ پادشاهی در اعماق اقیانوس‌ها
  • پیشنهاد بازی؛ پادشاهی در اعماق اقیانوس‌ها
  • پیشنهاد بازی؛ پادشاهی در اعماق اقیانوس‌ها
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: