خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

سفر به دنیای سرگرمی

سرزمین فکر‌بازیا

بلوکA - طبقه اول

سرزمین فکر‌بازیا مجموعه‌ای تفریحی و آموزشی برای کودکان 3 تا 14 سال است که با تکیه بر نظریه هوش هشتگانه گاردنر روان‌شناس شناخته شده طراحی شده است. گاردنر هشت هوش مختلف را معرفی کرده و معتقد است هرکدام از این هوش‌ها می‌تواند نشان‌دهنده وجود توانایی متفاوتی درون هر فرد و هدایت‌کننده افراد به سمت مشاغل مختلف باشد. با تکیه بر همین نظریه، فکر‌بازیا تنها جایی برای بازی نیست. در فکر‌بازیا مسئله آموزش از طریق بازی، پررنگ‌تر و باارزش‌تر از هر چیز دیگری است...

سرزمین فکر‌بازیا

خانه بازی و پارک ماجراجویی نیکولو

بلوکA - طبقه همکف

خانه بازی و پارک ماجراجویی نیکولو در فضایی به وسعت 800 مترمربع واقع شده و جایی برای بازی و سرگرمی کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان است. نیکولو فقط برای تفریح خردسالان نیست، کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان می‌توانند در پارک ماجراجویی نیکولو سرگرم شوند. بازی‌های نیکولو با سه هدف طراحی شده‌اند: مهارت‌های زندگی، بازی‌های هیجانی و بازی‌های چالش در ارتفاع.

خانه بازی و پارک ماجراجویی نیکولو

خانه اسباب بازی

بلوکD - طبقه همکف

خانه اسباب بازی باغ کتاب تهران فضایی پر از سرگرمی و رنگ است که بیش از 3 هزار کالای آموزشی، فکری و سرگرمی برای تمام گروه‌های سنی را در خود جای داده است. خانه اسباب بازی فضایی فضایی به مساحت 350 متر‌مربع است که سرگرمی‌هایی برای افراد 1 ماهه تا 99 ساله دارد. تمام محصولات خانه اسباب بازی از اجناس ایرانی است. این مجموعه هر روز از ساعت 9 تا 21 آماده میزبانی از مخاطبان است.

خانه اسباب بازی