خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

پیشنهاد بازی؛ ژاپن را به تسخیر خود دربیاورید
 

پیشنهاد بازی؛ ژاپن را به تسخیر خود دربیاورید

در بازی «سامورایی» (Samurai) با بدست آوردن محبوبیت بیشتر بین کشاورزان، سامورایی‌ها و بودایی‌ها، امتیاز بیشتری کسب کنید و برنده‌ی بازی شوید.
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 | Article Rating

خودتان را در ژاپن فئودال تصور کنید؛ سرزمینی که در آن سه جناح بزرگ قرار دارد (کشاورزان، سامورایی‌ها و بودایی‌ها) و تنها کسی می‌تواند بر آنها حکمرانی کند که بتواند محبوبیت بیشتری در بین‌شان بدست بیاورد. اما این کار علاوه‌بر شانس، استراتژی مناسبی را می‌طلبد.

صفحه‌ی بازی سامورایی با چیدن چند تکه بزرگ شکل می‌گیرد که براساس تعداد بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد. در کامل‌ترین حالت ممکن که چهارنفره است این صفحه به شکل کشور ژاپن در می‌آید. خانه‌هایی شش‌ضلعی‌ روی این صفحه وجود دارد. تعدادی از آنها با مجسمه‌های کوچکی که نماینده‌ی یکی از سه جناح‌هاست پر می‌شوند. و از این جا به بعد است که کار شما شروع می‌شود. شما باید این مجسمه‌ها را از آن خود کنید تا در پایان بازی بتوانید برنده‌ی بازی شوید. برای این کار شما باید با گذاشتن کاشی‌هایی که در اختیار دارید دور این مجسمه‌ها را پر کنید. این مجسمه‌ها به کسی می‌رسد که کاشی‌هایش در مجموع عدد بیشتری داشته باشد.

در پایان بازی تعداد این مجسمه‌ها از هر جناحی به صورت مجزا شمرده می‌شود و هر کسی که مجسمه‌ی بیشتری از هر جناح در اختیار داشته باشد، محبوب آن جناح به حساب می‌آید. برنده‌ی بازی کسی است که بیشترین محبوبیت جناح‌ها را در اختیار داشته باشد.

همانطور که متوجه شدید سامورایی یک بازی استراتژیکِ کاشی‌گذاری بسیار محبوب است و بسیار به طرز تفکر و استراتژی‌های شما در طول بازی وابسته است. اینکه روی کدام جناح سرمایه‌گذاری کنید که شانس برنده‌شدنتان بیشتر باشد یا چگونه رقیبتان از راه به در کنید، همه‌وهمه به ذهنیت شما بستگی دارد. شما می‌توانید این بازی جذاب را تنها با چند کلیک به صورت اینترنتی از لینک زیر سفارش بدهید:  shop.bagheketab.com

اطلاعات بازی:
 تعداد نفرات: ۲ تا ۴ نفر
زمان بازی: ۳۰ تا ۶۰ دقیقه
رده‌ی سنی: بالای ۱۰ سال
درجه‌ی سختی: متوسط

تصاویر
  • پیشنهاد بازی؛ ژاپن را به تسخیر خود دربیاورید
  • پیشنهاد بازی؛ ژاپن را به تسخیر خود دربیاورید
  • پیشنهاد بازی؛ ژاپن را به تسخیر خود دربیاورید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: