خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

پیشنهاد بازی؛ «پلیس بازی»
 

پیشنهاد بازی؛ «پلیس بازی»

در بازی «پلیس خوب پلیس بد» (Good Cop Bad Cop) با شناسایی سردسته‌ی گروه مخالف و کشتن او برنده‌ی بازی شوید.
دوشنبه، 04 مرداد 1400 | Article Rating

اگر فیلم به‌یادماندنی «محرمانه‌ی لس‌ آنجلس» را دیده باشید می‌دانید که در آن پلیس‌های بد و پلیس‌های خوب در طول فیلم رو در روی هم قرار می‌گرفتند و زور هر یک که می‌رسید دیگری را از سر راه برمی‌داشت. در بازی پلیس خوب پلیس بد هم قرار است این اتفاق بیفتد. پلیس بدها رو در روی پلیس خوب‌ها قرار می‌گیرند و برای اینکه پیروز شوند باید نفرات مقابل را از سر راه بردارند. اما ماجرا به همین سادگی‌ها نیست.

درست مثل فیلم محرمانه‌ی لس‌ آنجلس اینجا هم هویت‌ها مشخص نیست. برای همین نمی‌دانید نفر بغل‌دستی‌تان پلیس خوب است یا بد. و اینکه پلیس خوب یا بد بودن آنها به نفع شماست یا خیر. چون هویت شما هم از بقیه مخفی است. ممکن است خود شما هم جزو پلیس‌های بد یا خوب باشید. این که چه کسی چه مدل پلیسی است را شانس تعیین می‌کند.

اول هر بازی به هر بازیکن یک صفحه‌ی بازی اختصاصی داده می‌شود. با سه کارت شناسایی که به شما می‌رسد، می‌فهمید چه مدل پلیسی هستید. علاوه‌بر این کارت‌ها، شما یک کارت تجهیزات هم دریافت می‌کنید که این کارت‌ها در طول بازی کارهای ویژه‌ای را برای شما انجام می‌دهند. چند تفنگ هم در بازی وجود دارد که در مواقع لزوم می‌توانید آنها را در اختیار بگیرید و از آنها استفاده کنید.
در هر نوبت شما چهار حرکت می‌توانید انجام بدهید. یکی از کارت‌های شناسایی یکی از رقبا را به صورت مخفی ببینید، یک کارت تجهیزات بردارید، اسلحه بردارید یا اگر قبلا اسلحه برداشتید به سمت یک نفر شلیک کنید. بخشی از این مراحل به شما کمک می‌کند تا هویت افراد را تشخیص بدهید. مثلا وقتی کارت‌ شناسایی یکی از رقبا را برداشتید می‌توانید درباره‌ی هویت آن کارت و نفر صحبت کنید. البته این اطلاعات می‌تواند درست یا غلط باشد. تمام این حرکات در نهایت باید به این جا ختم شود که رییس گروه مخالف را پیدا کرده و او را از صحنه‌ی رقابت حذف کنید.

پلیس خوب پلیس بد یک بازی دورهمی پر از چالش است که به‌خاطر تکرارپذیری خوبش می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود سرگرم کند. شما می‌توانید این بازی جذاب را تنها با چند کلیک به صورت اینترنتی از لینک زیر سفارش بدهید: shop.bagheketab.com

اطلاعات بازی:
تعداد نفرات: ۴ تا ۸ نفر
 زمان بازی: ۱۰ تا ۲۰ دقیقه
رده‌ی سنی: بالای ۱۲ سال
 درجه‌ی سختی: تقریبا آسان

 

تصاویر
  • پیشنهاد بازی؛ «پلیس بازی»
  • پیشنهاد بازی؛ «پلیس بازی»
  • پیشنهاد بازی؛ «پلیس بازی»
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: