خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

پیشنهاد بازی؛ شکم این پاندا را سیر کنید!
 

پیشنهاد بازی؛ شکم این پاندا را سیر کنید!

در بازی «تاکِنوکو» (Takenoko) بامبو بکارید، به پاندا غذا بدهید و با انجام ماموریت‌ها، امتیاز بیشتر جمع‌آوری کنید تا برنده‌ی بازی شوید.
شنبه، 08 خرداد 1400 | Article Rating

داستان بازی از این قرار است که در سال‌های بسیار دور امپراتور چین به عنوان حسن نیت به امپراتور ژاپن پاندایی را هدیه می‌دهد. امپراتور ژاپن هم بهترین باغبان سلطنتی‌اش را برای نگهداری از این پاندا که فقط بامبو می‌خورد، انتخاب می‌کند. این باغبان چند دستیار نیاز دارد تا با کمک آنها بتواند درخت بامبو پرورش دهد. اینجا همان نقطه‌ای است که شما به عنوان این دستیارها وارد بازی می‌شوید.
اما برای کاشت و رشد بامبوها بازی چه چیزهایی در اختیارتان می‌گذارد؟ تاکنوکو از آن دست بازی‌های پرپیمان از لحاظ مکانیک‌ها و ابزارهاست. در این بازی، زمین بازی با کاشت کاشی‌ها در کنار هم ساخته می‌شود. یک تاس شش وجه‌ای دارد که با انداختن آن وضعیت آب‌وهوایی تغییر می‌کند و با هر وضعیت آب‌وهوایی یک امکان ویژه برای شما مهیا می‌شود. همچنین کانال‌های آب‌رسانی باعث می‌شوند زمین‌ها برای کشت و رشد بامبو آماده شوند. قطعات پلاستیکی بامبو هم هستند که در سه‌رنگ در اختیار شما قرار می‌گیرند. در کنار این‌ها چند کاشی کوچک بهبوددهنده هم وجود دارد که گاهی رشد بامبوها را سرعت می‌بخشد. اما مهم‌تر از همه اینکه یک پاندا و یک باغبان هم در بازی حضور فیزیکی دارند که هر کدام از آنها می‌توانند سرنوشت بازی را به نفع یا ضرر شما تغییر دهند.
و اما کارت‌های ماموریت. بخش زیادی از بازی صرف این می‌شود که به صورت گروهی و بدون چشم‌داشت خاصی به آبادکردن زمین بازی که متعلق به همه‌ی بازیکنان است، بپردازید. اما کی فصل برداشت امتیازها می‌شود؟ اینجاست که کارت‌های ماموریت اهمیت خود را نشان می‌دهند. در طول بازی به شما کارت‌های ماموریتی می‌رسد که هر کدام کاری را از شما می‌خواهد و در صورت انجام دادنش امتیازی به شما می‌رساند. برنده‌ی بازی کسی است که در انتهای آن بیشترین امتیاز را با انجام دادن این کارت‌های ماموریت به دست آورده باشد.
تاکنوکو بازی جذاب خانوادگی است که می‌تواند حسابی شما را به خود سرگرم کند هر چند مدت زمان آن خیلی کوتاه نیست و صبر و حوصله‌ی شما را می‌طلبد. شما می‌توانید این بازی جذاب را تنها با چند کلیک به صورت اینترنتی از لینک زیر سفارش بدهید: shop.bagheketab.com

اطلاعات بازی:
تعداد نفرات: ۲ تا ۴ نفر
 زمان بازی: ۴۵ دقیقه
رده‌ی سنی: بالای ۸ سال
درجه‌ی سختی: متوسط
 

تصاویر
  • پیشنهاد بازی؛ شکم این پاندا را سیر کنید!
  • پیشنهاد بازی؛ شکم این پاندا را سیر کنید!
  • پیشنهاد بازی؛ شکم این پاندا را سیر کنید!
  • پیشنهاد بازی؛ شکم این پاندا را سیر کنید!
  • پیشنهاد بازی؛ شکم این پاندا را سیر کنید!
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: