خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

پیشنهاد بازی؛ لیگ قهرمانان پایان ندارد
 

پیشنهاد بازی؛ لیگ قهرمانان پایان ندارد

در این بازی شما با در اختیار داشتن سرنوشت چند تیم می‌توانید یكی از آن‌ها را با انتخاب‌های دقیق و نجات‌ دهنده‌تان به فینال برسانید و با كمی خوش‌شانسی تیمتان را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کنید.
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 | Article Rating

اگر اهل فوتبال باشید می‌دانید که این روزها تب لیگ قهرمانان اروپا همه جا را فرا گرفته. چهار تیم به مرحله‌ی نیمه‌نهایی رسیده‌اند و طی هفته‌های بعد قهرمان این دوره هم مشخص می‌شود. اما شما می‌توانید سرنوشت این جام را با انتخاب‌های خود طور دیگری رقم بزنید.
«بازی کارتی لیگ قهرمانان اروپا» از مرحله‌ی گروهی شروع می‌شود و تا فینال، این مسابقات را شبیه‌سازی می‌کند. بنابراین افسوس این را نخورید که تیمتان از مرحله‌ی گروهی یا حذفی این بازی‌ها حذف شده. با این بازی همیشه بخت قهرمان شدن تیم شما وجود دارد.
مکانیک اصلی این بازی بر اساس کارت‌ها است. دو دسته کارت در بازی داریم: کارت‌های تیم‌ها و کارت‌های حرکت. روی کارت تیم‌ها مشخصات و آمار تیم‌ها قرار دارد و روی کارت‌های اکشن حرکات فوتبالی مثل شوت، تکل، آفساید، خطا، پنالتی و... . البته یک تاس هم در این میان وجود دارد که سرنوشت پنالتی‌ها را مشخص می‌کند. علاوه‌بر روال عادی بازی، با کارت‌های تیم‌ها می‌توانید کارت بازی نوستالژیک را هم انجا بدهید که برای قدیمی‌ها لذت دو چندانی دارد.
خلاصه این بازی می‌تواند شعله‌ی فوتبال را در شما تا مدت‌ها زنده نگه دارد. هر چند قوانین بازی زیاد و مدت آن مثل یک فوتبال واقعی طولانی است.
این بازی جذاب را می‌توانید تنها با چند کلیک به صورت اینترنتی از لینک زیر سفارش بدهید: shop.bagheketab.com
اطلاعات بازی:
تعداد نفرات: ۲ تا ۸ نفر 
 زمان بازی: ۹۰ دقیقه
رده‌ی سنی: بالای ۸ سال
درجه‌ی سختی: متوسط

 

 

 

تصاویر
  • پیشنهاد بازی؛ لیگ قهرمانان پایان ندارد
  • پیشنهاد بازی؛ لیگ قهرمانان پایان ندارد
  • پیشنهاد بازی؛ لیگ قهرمانان پایان ندارد
  • پیشنهاد بازی؛ لیگ قهرمانان پایان ندارد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: