خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

پیشنهاد بازی؛ دست‌ها روی کارت!
 

پیشنهاد بازی؛ دست‌ها روی کارت!

در این بازی زودتر از رقبا دستتان را از کارت‌ها خالی کنید تا برنده‌ی بازی شوید.
ﺳﻪشنبه، 19 اسفند 1399 | Article Rating

بازی «شتر، گاو، پلنگ» در ظاهر بازی‌ایست کودکانه و بسیار ساده که می‌تواند یک جمع هشت نفره را به خود سرگرم کند. اما اگر هنوز کودک درونتان فعال است می‌توانید حسابی با این بازی سرگرم شوید، مخصوصا در یک جمع خانوادگی که دلشان برای یک بازی دورهمی پر می‌کشد.
همان‌طور که گفتیم بازی بسیار ساده است: کارت‌ها بین بازیکنان تقسیم می‌شود. سپس نفر اول با گفتن کلمه‌ی «شتر» کارت اول خود را رو می‌کند و وسط زمین می‌گذارد. دومین نفر با کلمه‌ی «گاو»، سومین نفر با کلمه‌ی «پلنگ»، چهارمین نفر با کلمه‌ی «شلنگ» و پنجمین نفر با کلمه‌ی «تخته» کارت خود را روی زمین می‌گذارد. دوباره این روند ادامه پیدا می‌کند تا زمانی که کارتی همنام رو شود. یعنی برای مثال بازیکنی که می‌گوید «پلنگ» همزمان کارت پلنگ را هم رو کند. در این لحظه بازیکنان باید به سرعت دستشان را روی کارت‌های وسط بازی بگذارند. نفری که دیرتر از بقیه دستش را روی کارت‌ها بگذارد، بازنده محسوب می‌شود و تمام کارت‌های وسط را بر می‌دارد.
اما بازی به جز این اتفاق، دو اتفاق متفاوت دیگر هم دارد که باعث می‌شود بازی جذاب‌تر شود. نفر اولی کارت‌هایش تمام شود، برنده‌ی قطعی بازی نخواهد بود. او باید در اولین فرصت پیش آمده در زمان رو شدن کارت همنام، دست خود را به عنوان نفر اول روی کارت‌های وسط بازی بگذارد. دوم این که چند کارت ویژه در بازی وجود دارد که با رو شدن آنها اتفاقات ویژه‌ای رخ می‌دهد که هیجان بازی را دو چندان می‌کند.
شما می‌توانید این بازی جذاب را هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی از دو فروشگاه زیر تهیه کنید:
کتاب‌فروشی کودک و نوجوان: ۹۶۰۴۵۷۴۴
همچنین می‌توانید تنها با چند کلیک به صورت اینترنتی از لینک زیر سفارش بدهید : shop.bagheketab.com 
اطلاعات بازی:
 تعداد نفرات: ۲ تا ۸ نفر
 زمان بازی: ۱۰ تا ۳۰ دقیقه
رده سنی: بالای ۸ سال
درجه‌ی سختی: بسیار آسان

تصاویر
  • پیشنهاد بازی؛ دست‌ها روی کارت!
  • پیشنهاد بازی؛ دست‌ها روی کارت!
  • پیشنهاد بازی؛ دست‌ها روی کارت!
  • پیشنهاد بازی؛ دست‌ها روی کارت!
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: