خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

پیشنهاد بازی؛ جشن تولدی پر از کادو
 

پیشنهاد بازی؛ جشن تولدی پر از کادو

در این بازی، شمع‌های منتخب را فوت کنید و کادوهای مورد علاقه‌تان را برنده شوید.
یکشنبه، 10 اسفند 1399 | Article Rating

اگر به دنبال بازی‌ای مناسب برای کودکانتان می‌گردید، بازی «جشن تولد» گزینه‌ی مناسب شما است. هم قوانین ساده‌ای دارد و هم طراحی آن بسیار شاد و مناسب کودکان است.
اما این بازی چطور شروع می‌شود؟ مانند هر جشن تولدی شما به یک کیک احتیاج دارید. کیک داخل بسته‌ی بازی را وسط بازیکنان بگذارید. شمع‌های کاغذی را روی آن قرار بدهید. جلوی هر بازیکن چهار کاشی کادوی تولد به پشت بگذارید. به هر بازیکن هم یک صفحه کادوی تولد بدهید که جای چهار کاشی با تصاویر خاصی روی آن مشخص شده.
سپس بازیکن اول باید دو تاسی که داخل جعبه بازی وجود دارد را بیندازد. روی این تاس‌ها تعداد و رنگ شمع‌هایی که باید فوت شوند، کشیده شده. پس بازیکن مورد نظر بعد از انداختن تاس باید آن شمع‌ها را فوت کند. اگر پروژه‌ی فوت کردن موفقیت‌آمیز بود می‌توان دو کاشی از جلوی خودش یا دیگر بازیکنان بردارد. اگر این تصاویر پشت این کاشی‌ها با تصاویر روی کارت‌ها یکی بود، بازیکن آنها را روی صفحه‌ی خود می‌‌چیند. در غیراینصورت نوبت او تمام شده و نوبت نفر بعدی است. بازی آنقدر ادامه پیدا می‌کند که یکی از بازیکنان بتواند زودتر از بقیه صفحه کادوی تولد خود را پر کند.
این بازی با همین قوانین ساده می‌تواند کودکانتان را برای ساعتی سرگرم خودش کند. مخصوصا که این روزها گرفتن تولد با تعداد نفرات بالا ریسک بالایی دارد. شما می‌توانید این بازی جذاب را هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی از دو فروشگاه زیر تهیه کنید:
کتاب‌فروشی بزرگسال: ۰۲۱۹۶۰۴۵۶۹۳
کتاب‌فروشی کودک و نوجوان: ۰۲۱۹۶۰۴۵۷۴۴
همچنین می‌توانید تنها با چند کلیک به صورت اینترنتی از لینک زیر سفارش بدهید: shop.bagheketab.com

اطلاعات بازی:
تعداد نفرات: ۲ تا ۴ نفر
زمان بازی: ۱۵ دقیقه
رده سنی: بالای ۴ سال
درجه‌ی سختی: بسیار آسان

تصاویر
  • پیشنهاد بازی؛ جشن تولدی پر از کادو
  • پیشنهاد بازی؛ جشن تولدی پر از کادو
  • پیشنهاد بازی؛ جشن تولدی پر از کادو
  • پیشنهاد بازی؛ جشن تولدی پر از کادو
  • پیشنهاد بازی؛ جشن تولدی پر از کادو
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: