خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

پیشنهاد بازی؛ حمله به جزیره گنج!
 

پیشنهاد بازی؛ حمله به جزیره گنج!

در بازی «تورتوگا»، دوست را از دشمن تشخیص بدهید، گنج‌های بیشتری را صاحب شوید تا برنده‌ی بازی شوید.
شنبه، 02 اسفند 1399 | Article Rating

تورتوگا یکی از جزایر کارائیب است؛ جزیره‌ای که در قرن هفدهم میلادی مرکز اصلی دزدان دریایی کارائیب بود. با این بازی هم شما به همان جزیره و به همان دوره برمی‌گردید؛ به زمانی که فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها می‌خواهند گنج‌های گران‌بهایی را از آن خود کنند. اما در بازی یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن، این است که شما از هویت اصلی دیگر بازیکنان خبر ندارید. این که چه بازیکنی انگلیسی است یا فرانسوی شاید تا آخر بازی هم مجهول بماند. اما روند بازی به چه شکلی است؟ در بازی سه کشتی وجود دارد: دو کشتی حامل بازیکنان است و دیگری کشتی گنج اسپانیایی. یک جزیره‌ی گنج هم در آن میان حضور دارد که نقش بسزایی در بازی ایفا خواهد کرد. دو کشتی حامل بازیکن به صورت اتفاقی از بازیکنان دو کشور پر می‌شوند و همین روند باعث می‌شود که درگیری‌هایی در خود کشتی‌ها اتفاق بیفتد؛ از شورش علیه کاپیتان کشتی تا تبعید خدمه به جزیره، چون بازیکنان از کشورهای مختلف هستند و اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند. برای همین ممکن است در بین راه به مشکلات بزرگی بر بخورند.
هر بازیکن در هر دور کارهای متفاوتی را می‌تواند انجام بدهد. مثلا می‌تواند دو تا کارت اکشن را فقط ببیند یا فقط یکی از کارت‌های اکشن را برگرداند و به آن عمل کند. اما از همه جذاب‌تر این است که به یک بازیکن دیگر دستور بدهد یک کارت اکشن را بردارد؛ کارت اکشنی که دستوردهنده آن را مشخص می‌کند. ویژگی‌های این کارت‌های اکشن این است که عملکردشا بسیار اتفاقی است. گاهی به نفع شما و گاهی به ضرر شما عمل می‌کنند و همین کارت‌ها هستند که سرنوشت بازی را تعیین خواهند کرد.
تورتوگا بازی‌ای است پر از درگیری و بازی‌خوانی و به طور کامل حس‌وحال آن دوران خشن را بازسازی می‌کند. شما می‌توانید این بازی جذاب را هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی از دو فروشگاه زیر تهیه کنید:
کتاب‌فروشی بزرگسال: ۹۶۰۴۵۶۹۳
کتاب‌فروشی کودک و نوجوان: ۹۶۰۴۵۷۴۴
همچنین می‌توانید تنها با چند کلیک به صورت اینترنتی از لینک زیر سفارش بدهید: shop.bagheketab.com

اطلاعات بازی:
تعداد نفرات: ۲ تا ۹ نفر
زمان بازی: ۲۰ تا ۴۰ دقیقه
رده سنی: بالای ۱۲ سال
درجه‌ی سختی: متوسط
 

تصاویر
  • پیشنهاد بازی؛ حمله به جزیره گنج!
  • پیشنهاد بازی؛ حمله به جزیره گنج!
  • پیشنهاد بازی؛ حمله به جزیره گنج!
  • پیشنهاد بازی؛ حمله به جزیره گنج!
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: