خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

پیشنهاد بازی؛ تیزبین‌ها برنده‌اند!
 

پیشنهاد بازی؛ تیزبین‌ها برنده‌اند!

در این بازی‌ کسی برنده است که بتواند شکل‌های تکراری کارت‌ها را زودتر از رقبا تشخیص بدهد.
یکشنبه، 26 بهمن 1399 | Article Rating

بازی «تیزبین» از همان الگوی بازی‌های «بزنگاه» و «ست» پیروی می‌کند. البته با کمی تفاوت. در این بازی به جای پیدا کردن الگوهای تکراری باید حواستان به شکل‌های تکراری باشد. در هر کارت، که اینجا کارت‌ها دایره‌ای شکل هستند، تعدادی شکل وجود دارد که حتما یکی از آنها در کارت دیگر هم قرار دارد. کار شما این است که این شکل‌های تکراری را زودتر از بقیه تشخیص بدهید.
شکل کلاسیک بازی که «برج» نام دارد به این شکل اجرا می‌شود که به هر بازیکن یک کارت داده می‌شود. بقیه کارت‌ها مثل یک برج روی هم قرار می‌گیرند. حالا شما باید شکل مشابه کارت خود و کارتی که روی دسته‌ی کارت‌ها قرار دارد را پیدا کنید. البته زودتر از بقیه رقبا تا به این ترتیب آن کارت از آن شما شود. بازی در این شکل کلاسیک آنقدر ادامه پیدا می‌کند که برج کارت‌ها تمام شود و کسی که بیشترین کارت را جمع‌آوری کرده برنده‌ی آن دور است.
بازی برای اینکه از تکراری شدن جلوگیری کند چند مدل دیگر را هم به شما پیشنهاد می‌دهد که انجام هر کدام از آنها لذت خاص خودش را خواهد داشت. مثلا در بازی «سه تایی»، سه کارت با تصویر مشابه پیدا کنید و کارت‌ها را برنده شوید.
توصیه‌ی ما این است که بازیکنان این بازی در یک سطح باشند تا جذابیت آن چند برابر شود. برای همین ممکن است هنگام بازی با افراد غیرهمسطح(!) بازی آن وجه سرگرم‌کننده و جذابش را از دست بدهد. شما می‌توانید این بازی جذاب را هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی از دو فروشگاه زیر تهیه کنید:
کتاب‌فروشی بزرگسال: ۹۶۰۴۵۶۹۳
کتاب‌فروشی کودک و نوجوان: ۹۶۰۴۵۷۴۴
همچنین می‌توانید تنها با چند کلیک به صورت اینترنتی از لینک زیر سفارش بدهید: shop.bagheketab.com

اطلاعات بازی:
تعداد نفرات: ۲ تا ۹ نفر
زمان بازی: ۱۰ دقیقه
رده سنی: بالای ۵ سال
درجه‌ی سختی: بسیار آسان

تصاویر
  • پیشنهاد بازی؛ تیزبین‌ها برنده‌اند!
  • پیشنهاد بازی؛ تیزبین‌ها برنده‌اند!
  • پیشنهاد بازی؛ تیزبین‌ها برنده‌اند!
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: