خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

پیشنهاد بازی؛ بخند و چشمک بزن!
 

پیشنهاد بازی؛ بخند و چشمک بزن!

در بازی «چشمک»، با چشمک‌زدن امتیاز جمع کنید و برنده‌ی بازی شوید.
شنبه، 12 مهر 1399 | Article Rating

از اسم بازی مشخص است که مکانیک اصلی آن بر چه اساسی است؛ چشمک‌زدن! اما نه به همین سادگی. چرا که اول از همه باید بدانید به چه کسی باید چشمک بزنید و دوم اینکه نباید بگذارید دیگران متوجه چشمک‌زدن شما شوند.
قوانین بازی محدود و ساده‌‌اند و شما می‌توانید در یک چشم بهم زدن آنها را یاد بگیرید. دو دسته کارت در بازی وجود دارد که اعدادی روی آنها از ۱ تا ۳۶ است. دسته‌ی اول کارت‌ها جلوی روی بازیکنان چیده می‌شود. سپس دسته‌ی دوم بعد از بُر زدن بین بازیکنان تقسیم می‌شود.
هر بازیکن که نوبتش شد باید به کارت‌هایی که در دست دارد، نگاه کند تا ببیند چه شماره‌ای در دستش نیست. سپس شماره‌ی مورد نظرش را از بین کارت‌های روی زمین انتخاب می‌کند و آدمک خود را روی آن می‌گذارد تا به نوعی اعلام کند آن شماره را می‌خواهد. اینجاست که بازیکن هدف باید خودی نشان بدهد. او کارت مورد درخواست را دارد و باید بدون اینکه کسی متوجه شود به درخواست‌دهنده چشمک بزند و او را آگاه کند.
در صورتی که کسی متوجه‌ی ماجرا نشود، هر دو بازیکن به امتیاز می‌رسند اما اگر کسی متوجه شد، امتیاز هر دو نفر به شخصی می‌رسد که چشمک را کشف و خنثی کرده.
بازی چشمک با همین قوانین ساده و کمش می‌تواند حسابی جمع‌های خانوادگی‌تان را گرم کند و آدم‌ها را دور هم بنشاند. شما می‌توانید این بازی جذاب را هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی از دو فروشگاه زیر تهیه کنید:
کتاب‌فروشی بزرگسال:
۰۲۱۹۶۰۴۵۶۹۳
کتاب‌فروشی کودک و نوجوان:
۰۲۱۹۶۰۴۵۷۴۴
همچنین می‌توانید تنها با چند کلیک به صورت اینترنتی از لینک زیر سفارش بدهید:  shorturl.at/uwFJ4
اطلاعات بازی:
تعداد نفرات: ۴ تا ۸ نفر
زمان بازی: ۲۰ دقیقه
رده سنی: بالای ۸ سال
درجه سختی: آسان

تصاویر
  • پیشنهاد بازی؛ بخند و چشمک بزن!
  • پیشنهاد بازی؛ بخند و چشمک بزن!
  • پیشنهاد بازی؛ بخند و چشمک بزن!
  • پیشنهاد بازی؛ بخند و چشمک بزن!
  • پیشنهاد بازی؛ بخند و چشمک بزن!
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: