خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

پیشنهاد بازی؛ «ورسک» تو را می‌خواند
 

پیشنهاد بازی؛ «ورسک» تو را می‌خواند

در این بازی با ساخت مسیرهای ریلی و جاده‌ای امتیاز جمع می‌کنید و برنده می‌شوید.
دوشنبه، 24 شهریور 1399 | Article Rating

سرزمین‌های جدید کشف‌شده،‌ نیاز به خطوط راه‌آهن و جاده‌های بین شهری مختلف دارند. نقشه‌کش‌های مختلف ایده‌های متنوعی برای برنده‌شدن مناقصه آورده‌اند اما در نهایت، تنها یکی از آنها مناقصه را برنده می‌شود. شما باید تصمیمات دقیقی رو بگیرید و نقشه‌هایتان را عاقلانه طراحی کنید تا برنده‌ی بازی «ورسک» شوید.
بازی مکانیزم بسیار ساده‌ای دارد. به هر بازیکن صفحه‌ی بازی تقریبا کوچکی داده می‌شود که با تعداد مشخصی چهارخانه خالی پر شده. روی تعدادی از این خانه‌ها راه خروجی وجود دارد. اتصال این نقاط خروجی به‌وسیله‌ی خطوط راه‌آهن یا جاده‌ای می‌توان برای شما امتیاز به ارمغان بیاورد.
تنها مکانیک بازی هم گرداننده‌هایی است شبیه به عقربه‌های ساعت که در اصل نقش تاس را بازی می‌کنند. شما با چرخاندن این عقربه‌ها متوجه می‌شوید درهر دور چه کارهایی را می‌توانید انجام دهید. با اینکه شانس نقش مهمی را در این بازی ایفا می‌کند اما تصمیمات و استراتژی‌تان می‌تواند برگ برنده‌ی شما در این بازی باشد.
یکی از ویژگی‌های بامزه بازی این است که تنهایی هم می‌توانید آن را بازی کنید. البته بازی می‌تواند تا ۶ نفر را پشتیبانی کند که از این لحاظ برای جمع‌های تقریبا شلوغ گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.
شما می‌توانید این بازی جذاب را هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی و تلفنی از دو فروشگاه زیر تهیه کنید:
 

کتاب‌فروشی بزرگسال shop.bagheketab.com
کتاب‌فروشی کودک‌ونوجوان: ۹۶۰۴۵۷۴۴

اطلاعات بازی:
تعداد نفرات: ۱ تا ۶ نفر
زمان بازی: ۲۰ تا ۳۰ دقیقه
رده سنی: بالای ۸ سال
درجه سختی: نسبتا آسان[

]
تصاویر
  • پیشنهاد بازی؛ «ورسک» تو را می‌خواند
  • پیشنهاد بازی؛ «ورسک» تو را می‌خواند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: