خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

بازی «شاهراه»؛ اتوبوس بازی کنید!
 

بازی «شاهراه»؛ اتوبوس بازی کنید!

در بازی «شاهراه» تا می‌توانید مسیرها را برای خود کنید، امتیاز بیشتری جمع کنید و برنده شوید.
ﺳﻪشنبه، 28 مرداد 1399 | Article Rating

شاهراه نسخه‌ی ایرانی یکی از بهترین بازی‌های رومیزی جهان با نام Ticket to Ride است؛ بازی‌ای در ژانر خانوادگی که با همه‌ی پیچیدگی‌اش می‌تواند حسابی شما را سرگرم‌ کند.
بازی با باز شدن یک نقشه بزرگ از کشورمان و کشورهای همسایه در جلوی رویتان شروع می‌شود. در نقشه شما می‌توانید مسیرهایی را ببینید که شهرها را به هم وصل کرده. شما که به عنوان نماینده یکی از شرکت اتوبوس‌رانی در بازی حضور دارید باید تا جایی که می‌توانید این مسیرها را به صورت انحصاری از آن خود کنید.
گرفتن هر مسیر با توجه به بزرگی آن می‌تواند مقدار امتیاز مشخصی را به حسابتان واریز کند. و وصل کردن چند مسیر به یکدیگر شاید بتواند امتیاز خوبی در انتهای بازی نصیبتان کند. اما همه چیز به این سادگی نیست. شما رقیبانی دارید که هر حرکت شما را زیرنظر دارند و سعی می‌کنند بهترین مسیرها را از آن خود کنند یا نقشه شما را بر هم بزنند.
قوانین بازی بیش از اینکه خیلی پیچیده باشند، از لحاظ تعداد زیاد هستند. اما با یکی دوبار بازی کردن تمام پیچ‌وخم قوانین دستتان می‌آید. علاوه‌براین این قوانین زیاد کمک می‌کنند بازی هیجان خودش را بعد از چندبار بازی کردن از دست ندهد.
اگر اهل بازی‌های چالشی و کمی پیچیده هستید، می‌توانید این بازی جذاب را هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی از دو فروشگاه زیر تهیه کنید.
کتاب‌فروشی بزرگسال: ۹۶۰۴۵۶۹۳
کتاب‌فروشی کودک و نوجوان: ۹۶۰۴۵۷۴۴
اطلاعات بازی:
تعداد نفرات: ۲ تا ۵ نفر
زمان بازی: ۳۰ تا ۶۰ دقیقه
رده سنی: بالای ۸ سال
درجه سختی: متوسط

تصاویر
  • بازی «شاهراه»؛ اتوبوس بازی کنید!
  • بازی «شاهراه»؛ اتوبوس بازی کنید!
  • بازی «شاهراه»؛ اتوبوس بازی کنید!
  • بازی «شاهراه»؛ اتوبوس بازی کنید!
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: