خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

معرفی کتاب «آفتاب آخرین»، روایت‌هایی شاعرانه از زندگانی پیامبر مهربانی
به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت محمد (ص)
 

معرفی کتاب «آفتاب آخرین»، روایت‌هایی شاعرانه از زندگانی پیامبر مهربانی

باغ کتاب به مناسبت سالروز ولادت رسول اکرم (ص)، کتاب «آفتاب آخرین» نوشته مهدی قزلی را معرفی می‌کند.
جمعه، 30 شهریور 1403 | Article Rating

کتاب «آفتاب آخرین؛ برش هایی کوتاه از زندگی و زمانه حضرت محمد (ص)» داستان‌هایی از زندگی حضرت محمد (ص) است که در قالب روایت‌هایی کوتاه و شاعرانه بیان شده است. «مهدی قزلی» در این کتاب روایت‌های زندگی پیامبر اکرم (ص)، از لحظه ولادت آن حضرت تا زمان وفات ایشان را با بیانی ساده و دلنشین بیان کرده است. از همین رو، تمام گروه‌های سنی به خصوص کودکان و نوجوانان می‌توانند مخاطب این کتاب باشند. 
 روایت نام‌گذاری حضرت محمد (ص)، انتخاب دایه، زندگی در مکه، کودکی، نوجوانی، ازدواج با حضرت خدیجه (س)، مبعوث شدن، دعوت به اسلام و... از بخش‌های کتاب «آفتاب آخرین» است که به خواناترین شکل ممکن روایت شده است. 
در بخشی از این کتاب آمده است: «اسمش را پدربزرگش انتخاب کرد. آن‌قدر خوشحال بود که سر از پا نمی‌شناخت. جشن بزرگی به پا کرد. وقتی هم مردم می‌پرسیدند: «عبدالمطلب، چرا محمد؟ می‌گفت: اسمش را محمد گذاشتم تا در دنیا و آخرت ستوده باشد.»
نویسنده کتاب «مهدی قِزِلّی» نویسنده، مستندنگار و روزنامه‌نگار اهل تهران است.‌ از آثار او می‌توان به کتاب‌های «شریان مکران»، «پنجره‌های تشنه»، «قصه کربلا» و «جای پای جلال» اشاره کرد. 
کتاب «آفتاب آخرین» در 108 صفحه و در قطع رقعی توسط انتشارات «شهید کاظمی» وارد بازار نشر شده است. برای تهیه این کتاب می‌توانید به فروشگاه کتاب بزرگسال باغ کتاب (سروستان) مراجعه کنید. 
 

تصاویر
  • معرفی کتاب «آفتاب آخرین»، روایت‌هایی شاعرانه از زندگانی پیامبر مهربانی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: