خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

کیومرث صابری فومنی، طنزپرداز ایرانی
 

کیومرث صابری فومنی، طنزپرداز ایرانی

با کیومرث صابری فومنی (گل آقا)، طنزپرداز ایرانی، بیشتر آشنا شوید.
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 | Article Rating

بازی «دنیای کوچک» (Small World) شما را به سرزمینی کوچک می‌برد که در آن نژادهای مختلف باید برای به دست آوردن بیشترین قلمروها با یکدیگر رقابت کنند. این نژادها از نژادهای معمولی که می‌شناسیم نیستند. جادوگران، اورک‌ها و الف‌ها و... در کنار انسان‌ها قرار می‌گیرند تا ۱۴ نژاد داخل بازی را تشکیل بدهند. البته این نژادها فقط برای تمایز نیست و هر کدام توانایی ویژه‌ای دارند که در طول بازی به کمک شما خواهد آمد.

در شروع بازی هر بازیکن به همراه یک کاشی نژاد، یک کاشی قدرت هم به دست می‌آورد. این کاشی قدرت هم یک توانایی مخصوص به شما می‌دهد که در طول بازی و در شرایط ویژه‌ای به کمکتان می‌آید. بعد از تحویل گرفتن این کاشی‌ها می‌توانید از گوشه‌های نقشه قلمروگشایی خود را شروع کنید.

قوانین بازی چندان زیاد و پیچیده نیست اما موقعیت‌های مختلفی در بازی به وجود می‌آید که احتیاج است تصمیم درستی گرفته شود تا امتیاز بهتری به دست بیاورید. مثلا شما می‌توانید در طول بازی قلمروهای جدید را تصاحب کنید یا به قلروهایی حمله کنید که قبل از شما کس دیگری آن را تصاحب کرده. همین یک قلم مورد می‌تواند سرنوشت بازی را به کل دگرگون کند. بنابراین می‌توان این بازی را بیشتر به کسانی توصیه کرد که به بازی‌های استراتژیک علاقمندند.

شما می‌توانید این بازی جذاب را تنها با چند کلیک به صورت اینترنتی از لینک زیر سفارش بدهید: shop.bagheketab.com

اطلاعات بازی:
تعداد نفرات: ۲ تا ۵ نفر
زمان بازی: ۴۰ تا ۸۰ دقیقه
رده‌ی سنی: بالای ۸ سال
 درجه‌ی سختی: متوسط
 

تصاویر
  • کیومرث صابری فومنی، طنزپرداز ایرانی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: