خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«خیاط شهر ما»؛ روایت‌هایی از یک زندگی عارفانه
به بهانه چاپ هفتم کتاب «خیاط شهر ما»:
 

«خیاط شهر ما»؛ روایت‌هایی از یک زندگی عارفانه

کتاب «خیاط شهر ما» شامل روایت‌هایی از زندگی عارف معاصر شیخ رجبعلی خیاط نوشته سمیرا اصلان‌پور به چاپ هفتم رسید.
یکشنبه، 09 آذر 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، کتاب «خیاط شهر ما» شامل چهل قصه و حاصل تلفیق دو کتاب «هفت دریا شبنم» و «یک شهر، یک خیاط» است که علاوه بر قصه‌های جدید، داستان‌هایی را که پیش از این در دو کتاب‌ چاپ شده بود نیز در خود جای داده است. داستان موجود در این کتاب بیشتر منعکس‌کننده رفتار، سلوک اجتماعی، کرامات اخلاقی و ارتباط وی با مردم و خاطرات عارف معاصر شیخ رجبعلی نکوگویان (خیاط) است.

در بخش از کتاب می‌خوانیم: «چه کسی فکر می‌کند آدمی که حدود نیم قرن پیش چشم از جهان فروبسته است، هنوز در خاطره‌های یک شهر زنده باشد. آدمی که یک شهر خاطره از او باقی مانده است. هنوز هم که هنوز است مزار شیخ عارف شهرما، محفل و میعادگاه دوستان اوست. چه بسا دوستان و دوست‌دارانی که هرگز ملاقاتی با او نداشته و سال‌ها پس از مرگ او پا به این جهان گذاشته‌اند. ذهن شهر و همشهری‌های ما از خاطرات شیخ رجبعلی خیاط خالی نمی‌شود؛ حتی اگر نسل‌هایی که او را دیده‌ و درک کرده‌اند، در میان دوست‌داران او اندک باشند.»

«خیاط شهر ما» برای اولین بار در سال 1393 و در 264 توسط نشر شهر منتشر شد و حالا به چاپ هفتم رسیده است. این کتاب در قطع پالتویی و جلد شومیز و با قیمت 35 هزار تومان روانه بازار شده است.
این کتاب را می توانید از باغ کتاب تهران، کتابفروشی‌های معتبر و فروشگاه اینترنتی باغ کتاب تهران تهیه کنید.

تصاویر
  • «خیاط شهر ما»؛ روایت‌هایی از یک زندگی عارفانه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: