خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«پیشتازان ایرانی»؛ زندگینامه چهره‌های علمی ایران
به بهانه چاپ دوم کتاب «پیشتازان ایرانی»
 

«پیشتازان ایرانی»؛ زندگینامه چهره‌های علمی ایران

کتاب‌های «پیشتازان ایرانی» روایت زندگی و موفقیت چهره‌هایی است که زندگی‌شان را وقف علم کرده‌اند و با پشتکار و تلاش به چنان دستاوردهای بزرگی رسیده‌اند .
دوشنبه، 10 آذر 1399 | Article Rating
  1. خواندن زندگی‌نامه‌ی دانشمندان همیشه و در هر سنی جذاب است؛ اینکه کشف کنیم در چه نقطه‌ای و در کدام طیِ طریق، مسیر آدمی که به ظاهر شبیه باقی آدم‌هاست، به جاده موفقیت و دستاوردهای بزرگ می‌رسد. حالا تصور کنید پای چهره‌های علمی ایرانی در میان باشد، آن‌وقت لذت خواندن آن چند برابر خواهد شد.
  2. کتاب‌های «پیشتازان ایرانی» روایت زندگی و موفقیت چهره‌هایی است که زندگی‌شان را وقف علم کرده‌اند و با پشتکار و تلاش به چنان دستاوردهای بزرگی رسیده‌اند که به یقین می‌توان نام «پیشتاز» را در کنار اسمشان قرار داد. در این کتاب‌ها می‌توانید به این چهره‌های علمی نزدیک شوید و روایت زندگی و موفقیتشان را بخوانید؛ از تجربه‌هایشان در زندگی شخصی گرفته تا مسیری که در زندگی علمی‌شان طی کرده‌اند. مسیری که آن‌قدرها هم هموار نبوده و سختی‌ها و پستی و بلندی‌های بسیاری داشته. مریم میرزاخانی، کامران وفا، عبدالمجید ارفعی، بهرام عکاشه و ... دانشمندانی هستند که در این کتاب‌ها با آن‌ها آشنا می‌شوید.
  3. کتاب‌های «پیشتازان ایرانی» در قالب دو کتاب تدوین شده است و در هر کتاب زندگی‌نامه‌ی ۱۷ چهره برتر علمی معاصر ایران آمده است. اگر از مشتاقان خواندن زندگی‌نامه‌های جذاب هستید این کتاب‌ها را از دست ندهید. کتاب‌های «پیشتازان ایرانی» یک دورهمی بزرگ برای علاقه‌مندان به خواندن، به علم، به کشف و به زندگی است.
     

می‌توانید این دو کتاب را از طریق فروشگاه اینترنتی باغ کتاب به آدرس shop.bagheketab.com تهیه کنید.

 

 

تصاویر
  • «پیشتازان ایرانی»؛ زندگینامه چهره‌های علمی ایران
  • «پیشتازان ایرانی»؛ زندگینامه چهره‌های علمی ایران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: