خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

برنده جایزه اسکار بر پرده نمایش فیلم و گپ
نود و پنجمین برنامه فیلم و گپ برگزار می‌شود؛
 

برنده جایزه اسکار بر پرده نمایش فیلم و گپ

نود و پنجمین برنامه فیلم و گپ باغ کتاب به نمایش و نقد فیلم قدرت سگ محصول سال 2021 اختصاص دارد.
دوشنبه، 15 فروردین 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، قدرت سگ فیلمی در ژانر درام و وسترن محصول سال 2021 است که با همکاری چند کشور از جمله آمریکا، انگلستان، نیوزلند و استرالیا ساخته شده است.  این فیلم روز چهارشنبه 17 فروردین ماه از ساعت 17 در سالن شماره 8 باغ كتاب تهران نمایش داده خواهد شد و بعد از نمایش، سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی آن خواهد پرداخت.
فیلم قدرت سگ درباره دو برادر مزرعه‌دار فیل و جورج بربنک است. پس از ازدواج جورج با زنی به نام رز و نقل مکان این زن و پسرش به مزرعه برادران بربنک نقل مکان می‌کنند. فیل از این ازدواج راضی نیست و چالش‌های او با اعضای جدید خانواده از همین نقطه، آغاز می‌شود.
قدرت سگ بر اساس رمانی بر اساس رمانی به همین نام اثر توماس ساویج ساخته شده است. این فیلم با واکنش مثبت منتقدان رو‌به‌رو شد و توانست جایزه اسکار بهترین کارگردانی را از آن خود کند. فیلم سینمایی قدرت سگ سه جایزه بهترین کارگردانی، بهترین فیلم درام و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را جشنواره سینمایی گلدن گلوب دریافت کرد؛ همچنین برنده جایزه شیر نقره‌ای جشنواره ونیز شد. 
در بخش نقد و بررسی‌ سعید قطبی‌‌زاده، منتقد شناخته‌شده سینما علاوه بر نقد فیلم، جنبه‌های‌ مختلف آن و کلیات ژانر موردنظر به بحث و گفت‌وگو خواهد پرداخت. 
برنامه «فیلم و گپ» یکی‌ از برنامه‌های‌ باغ کتاب تهران است که هر هفته چهارشنبه‌ از ساعت 17 در سالن شماره ۸ میزبان علاقه‌مندان به سینماست. علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌‌توانند برای‌ خرید بلیت از طریق سایت رویداد‌های باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/event/294 اقدام کنند.
 

تصاویر
  • برنده جایزه اسکار بر پرده نمایش فیلم و گپ
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: