خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

فیلم و گپ میزبان فیلمی از کره جنوبی می‌شود
 

فیلم و گپ میزبان فیلمی از کره جنوبی می‌شود

نود و چهارمین برنامه فیلم و گپ باغ کتاب، به نمایش و نقد فیلم مادر محصول سال 2009 کشور کره جنوبی اختصاص دارد.
دوشنبه، 23 اسفند 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، مادر فیلمی در ژانر درام محصول سال 2009 کشور کره جنوبی، به کارگردانی بونگ جون هو است. این فیلم روز چهارشنبه 25 اسفند ماه از ساعت 17 در سالن شماره 8 باغ كتاب تهران اكران خواهد شد و بعد از نمایش، سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی آن خواهد پرداخت.
مادر، داستان زنی است که با پسر کم هوشش در محله‌ای زندگی می‌کنند. مادر همواره نگرانی‌هایی نسبت به پسرش دارد و تلاش می‌کند از او مراقبت کند. با وقوع قتل یک دختر در محله آن‌ها و متهم شدن پسرش به قتل، تلاش مادر برای اثبات بی‌گناهی پسرش آغاز می‌شود. او تلاش می‌کند تا پیدا کردن قاتل واقعی، پسر خود را از این اتهام مبرا کند. 
فیلم مادر نقد‌های مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. بونگ جون هو، کارگردان فیلم مادر از شناخته‌شده‌ترین کارگردانان سینمای کره است. از دیگر آثار تحسین شده او می‌توان به فیلم‌های انگل و خاطرات قتل اشاره کرد.
در بخش نقد و بررسی‌ قرار است سعید قطبی‌‌زاده، منتقد شناخته‌شده سینما علاوه بر بحث تخصصی‌ درباره این فیلم، جنبه‌های‌ مختلف آن و کلیات ژانر موردنظر به بحث و گفت‌وگو بپردازد.
برنامه «فیلم و گپ» یکی‌ از برنامه‌های‌ باغ کتاب تهران است که هر هفته چهارشنبه‌ از ساعت 17 در سالن شماره ۸ میزبان علاقه‌مندان به سینماست. علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌‌توانند برای‌ خرید بلیت از طریق سایت رویداد‌های باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/event/288  اقدام کنند.
 

تصاویر
  • فیلم و گپ میزبان فیلمی از کره جنوبی می‌شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: