خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

با کافه رستوران‌های باغ کتاب آشنا شوید
 

با کافه رستوران‌های باغ کتاب آشنا شوید

بعد از گشت و گذار در باغ کتاب و گذراندن یک روز هیجان‌انگیر، شاید دلتان بخواهد با نوشیدن یک فنجان چای، خستگی در کنید.
یکشنبه، 07 فروردین 1401 | Article Rating

باغ کتاب تهران بزرگ‌ترین مجموعه علمی و فرهنگی شهر تهران است که فضاهای متنوعی برای تفریح و گذراندن یک روز جذاب را ایجاد کرده است. در کنار تمام سرگرمی‌های علمی و فرهنگی، باغ کتاب فضاهای متنوعی برای استراحت، صرف صبحانه، نوشیدن یک فنجان قهوه، یک میان وعده سبک یا یک وعده غذایی دارد. در ادامه با کافه رستوران‌های باغ کتاب تهران آشنا می‌شوید. 
کافه رستوران ایزار
كافه رستوران ايزار در طبقه اول و بخش انتهایی بلوک A و در همسایگی فکربازیا قرار دارد. در کافه ایزار می‌توانید انواع غذا‌های فرنگی، صبحانه، پیتزا، ساندویچ، گریل، سالاد و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسر و کیک‌ها را میل کنید. همچنین کافه رستوران از فضای باز و بسته بهره‌مند است. 


کافه نوش
کافه نوش در طبقه اول بلوک A و داخل مجموعه فکربازیا قرار دارد. این کافه عرضه‌کننده انواع نوشیدنی‌های سرد، نوشیدنی‌های گرم، غذا‌ و کیک‌ است. کافه نوش انواع نوشیدنی سرد و شیک‌ها مانند شیک نوتلا، شیک شکلاتی و بستنی اسکوپی هم دارد. در این بخش می‌توانید نوشیدنی گرم مانند انواع قهوه، دمنوش، چای و غذا‌های فوری مانند اسنک، املت، نیمرو و کیک‌ها را تهیه کنید. 
دونات هُنُنُی
دونات هُنُنُی در طبقه همکف بلوک A و همسایه فروشگاه کتاب کودک و نوجوان است. دونات هُنُنُی نوعی میان وعده بین‌المللی محبوب و کاملا متفاوت با پیراشکی سنتی رایج در بازار ایران است و  از یک نوع خمیر خاص تولید می‌شود که در اکثر کشورهای جهان دارای طرفداران بسیاری است. دونات هُنُنُی با استفاده از مواد مغذی و مقوی و سالم توسط دستگاه‌های اتوماتیک تولید می‌شود و بدون جوش شیرین و مواد نگهدارنده است. دونات هُنُنُی علاوه بر دونات نوشیدنی گرم مانند شیر کاکائو، هات چاکلت، چای ماسالا، دمنوش و قهوه را عرضه می‌کند.


بستنی جلاتو
بستنی جلاتو در طبقه اول بلوک A و در مجاورت خیالستان باغ کتاب قرار دارد. در این واحد انواع بستنی، آبمیوه و نوشیدنی سرد به فروش می‌رسد. 
فیلی‌ پف
اگر در باغ کتاب هوس کردید تنقلات سنتی و ارزان قیمت تهیه کنید، فیلی پف انتخاب خوبی برای شما است. فیلی پف در طبقه همکف بلوک A و روبه‌روی خانه کودک باغ کتاب قرار دارد. فیلی پف انواع تنقلات و خوراکی‌ها با پایه ذرت و سیب‌زمینی مانند چیپس ذرت، چیپس سیب‌زمینی و پاپ کورن دارد. فیلی پف دیپ‌ و سس‌های مختلف را هم کنار این تنقلات عرضه می‌کند. 
سرزمین سحرخیز
سرزمین سحرخیز در بلوک C باغ کتاب، در کنار زعفران، انواع نوشیدنی‌های گیاهی با پایه زعفران و سایر گیاهان خوش عطر و بو که خواص متعددی دارند را عرضه می‌کند. سحرخیز در باغ کتاب انواع چای‌ها با عطر و طعم‌های مختلف مانند چای سیاه زعفرانی، چای سبز با طعم هل و چای سیاه با طعم دارچین در فهرست محصولات خود دارد. دم‌نوش‌های سحرخیز کاملاً طبیعی و فاقد اسانس هستند. گز، باقلوا و نبات شیرینی‌های تک نفره سحرخیز هستند که لذت نوشیدن یک لیوان نوشیدنی گرم را کامل می‌کنند. 


سالاد‌سرا و لقمک ژینو
فروشگاه ژینو عرضه‌کننده انواع سالاد، نوشیدنی، لقمک و غذای انگشتی سرد و گرم مانند پیراشکی گوشت و قارچ، لقمک بندری، لازانیا، پنینی، سالاد سزار، لقمه چیکن، اسلایس پیتزا، لقمک الویه، اسپرینگ مرغ و غیره است. ژینو در بلوک C باغ کتاب، بعد از گذر خیالستان قرار دارد. 
فروشگاه محصولات غذایی کلانا
فروشگاه کلانا در بلوک C، درست رو‌به‌روی سالن شماره 8 باغ کتاب قرار دارد. کلانا با هدف عرضه محصولات تازه و سالم با قیمت مناسب در مجموعه باغ کتاب تهران آغاز به کار کرد. کلانا تمرکز خود را بر ارائه میان‌وعده‌هایی سبک، سریع و سالم به عنوان نیازی اساسی در شهرهای بزرگ گذاشته است.
محصولات کلانا با تنوع مناسب، بدون مواد نگهدارنده و به صورت روزانه تولید می‌شود. این محصولات شامل انواع اسنک،کلاب، رپ، کوکی، مافین، کیک گرم و سرد، دسر، سالاد، پات، نودل، نوشیدنی سرد و گرم است.


کافه ویونا
کافه ویونا باغ کتاب یک کافه از مجموعه کافی شاپ‌های زنجیره‌ای ویونا است و رو‌به‌روی سالن شماره 1 پردیس سینمایی باغ کتاب قرار دارد. کافه ویونا باغ کتاب در کنار عرضه قهوه، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی، تست، صبحانه و سالاد را هم به مشتریان عرضه می‌کند. کافه ویونا باغ کتاب یک کافه بیرون‌بر است. 

کیوسک برگر
کیوسک برگر باغ کتاب در طبقه اول بلوک C و در کنار باغ علم کودک قرار دارد. کیوسک برگر باغ کتاب عرضه کننده انواع برگر و سالاد برای سلیقه‌های مختلف است. 
کافه رستوران آمانا
کافه رستوران آمانا بر روی بام بلوک C باغ کتاب و در کنار آمفی‌تئاتر روبازِ این مجموعه، مشرف به دریاچه هنر و فضای سبز اراضی عباس آباد واقع شده است. قرار دارد. کافه رستوران آمانا نوشیدنی گرم مثل انواع قهوه و انواع چای، نوشیدنی‌های سرد مانند شیک، لیموناد و موهیتو را در منوی خود دارد. همچنین می‌توانید انواع دسر، ساندویچ، پیتزا، پنینی و پاستا، صبحانه، برگر، استریپس و پیش غذا را در منوی آمانا پیدا کنید.
کافه رستوران امیر شکلات پلاس
امیر شکلات پلاس روی بام بلوک C باغ کتاب و در کنار آمفی تئاتر روباز این مجموعه قرار دارد. منوی امیر شکلات پلاس شامل انواع نوشیدنی گرم، انواع نوشیدنی سرد، کیک و دسر، پیتزا، پاستا، پیش غذا، صبحانه، ساندویچ و سالاد در خود جای داده است. 
کافه رستوران باغ
کافه رستوران باغ در فضای باز باغ کتاب و در ضلع غربی این مجموعه قرار دارد. شما می‌توانید از کافه رستوران باغ غذا‌ و پیش غذای ایرانی و نوشیدنی سرد و گرم تهیه کنید. این مجموعه دارای فضای باز و بسته است و با داشتن فضایی به وسعت 450 مترمربع ظرفیت پذیرش 150 نفر را دارد.
کافه طوبی
کافه طوبی در طبقه اول بلوک D، با انواع چای، دمنوش‌، قهوه، نوشیدنی سرد، کیک‌، شیک‌، صبحانه و عرقیجات مانند عرق نسترن، عرق لیمونعنا و عرق بهار نارنج، پذیرای شما است.
کافه کُر
کافه کُر در طبقه زیر‌همکف بلوک D، در مجموعه پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران واقع شده است. این مجموعه با عرضه خوراکی‌های متنوع مانند انواع نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد، پیش غذا و وعده‌های غذایی میزبان شما خواهد بود؛ نوشیدنی‌های گرم متنوعی مانند انواع قهوه، چای و دمنوش، نوشیدنی‌های سرد مانند شیک، اسموتی و آیس کافی، پیش غذا و وعده‌های اصلی مانند انواع برگر، انواع مرغ، آلفردو و لازانیا است.

 

تصاویر
  • با کافه رستوران‌های باغ کتاب آشنا شوید
  • با کافه رستوران‌های باغ کتاب آشنا شوید
  • با کافه رستوران‌های باغ کتاب آشنا شوید
  • با کافه رستوران‌های باغ کتاب آشنا شوید
  • با کافه رستوران‌های باغ کتاب آشنا شوید
  • با کافه رستوران‌های باغ کتاب آشنا شوید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظرات

جمعه, 19 خرداد,1402

Z

از دونات هننی یک کارامل ماکیاتو به قیمت ۶۸۰۰۰ تومان ( خرداد ۱۴۰۲ ) گرفتیم که مزه ش خوب بود و راضی بودیم.

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: