خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

 «سیر عشق»؛ کندوکاوی در مسیر عاشقی
 

«سیر عشق»؛ کندوکاوی در مسیر عاشقی

کتاب «سیر عشق»، ماجرای زندگی «ربیع» و «کرستن» است. زوجی که در مهمانی‌ها و موقع صرف چای، همیشه از آن‌ها سوالی مشابه پرسیده می‌شود: چطور با هم آشنا شدید؟ سوالی که پاسخی ساده دارد.
یکشنبه، 27 تیر 1400 | Article Rating

داستان قشنگی که هردویشان دوست دارند تعریف کنند. اما این داستان بخش دومی هم دارد و آن پاسخ پرسشی است که دوستانشان هیچ‌گاه از آن‌ها نمی‌پرسند: بعدش چه شد؟ ربیع و کرستن دلباخته‌ی هم می‌شوند و با هم ازدواج می‌کنند. به نظر این پایان داستان است اما در حقیقت، این نقطه، تازه آغاز داستان است.

این کتاب داستان یک ازدواج است؛ از نخستین لحظات شورانگیز گرفته تا لذت‌ها و هراس‌های تعهد راستین و مشکلات عمیقی که آرام آرام در زندگی مشترک سربرمی‌آورند. آلن دوباتن، فیلسوف و نویسنده‌‌ی انگلیسی، در این رمان به سوال‌هایی اساسی و بنیادین می‌پردازد: بعد از تولدِ عشق چه اتفاقی می‌افتد؟ چگونه باید از عشق، حفظ و حراست کرد؟ خواننده با پیشروی داستان، همراه ربیع و کرستن، دوباره عشق و عاشقی و مسیر زندگی پس از آن را تجربه می‌کند. «سیر عشق» کندوکاوی است درباره‌ی آنچه پس از آغاز عشق روی می‌دهد، آنچه عشق را زنده نگه می‌دارد و آنچه تحت فشارهای زندگی روزمره بر سر آرمان‌های اولیه‌ی آدم‌ها می‌آید.

سیر عشق
نویسنده: آلن دو باتن
مترجم: زهرا باختری
۲۴۳ صفحه
نشر چترنگ

برای تهیه‌ی این کتاب به فروشگاه آنلاین «باغ کتاب» به آدرس shop.bagheketab.com مراجعه کنید.
 

تصاویر
  •  «سیر عشق»؛ کندوکاوی در مسیر عاشقی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: