خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«هری پاتر»؛ داستانی پر رمز و راز
 

«هری پاتر»؛ داستانی پر رمز و راز

دنیای فانتزی که «جی کی رولینگ» نویسنده انگلیسی در مجموعه کتاب‌های «هری پاتر» رقم زد، رویاهای کودکان و نوجوان زیادی را در سراسر دنیا تغییر داد.
شنبه، 02 اسفند 1399 | Article Rating

درس خواندن در مدرسه علوم و فنون جادویی هاگوارتز، رد شدن از سکوی نه و سه چهارم ایستگاه قطار کینگز کراوس لندن، عضویت در یکی از چهار گروه گریفندور، اسلایترین، ریونکلاو یا هافلپاف، خرید کردن از خیابان هاگزمید یا گردش در دهکده هاگزهد و درنهایت دوستی با شخصیت‌های اصلی این کتاب، موضوعاتی بود که به رویای کودکان زیادی تبدیل شد و این مجموعه را به جایگاه یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های تاریخ ادبیات جهان رساند.
مجموعه کتاب‌های هری پاتر داستان زندگی پسربچه‌ای به نام هری را روایت می‌کنند که همراه خانواده نامهربان خاله‌اش زندگی می‌کنند. هری در روز تولد ده سالگی‌اش با دعوتنامه‌ای از مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز مواجه می‌شود. دعوتنامه‌ای که می‌گوید او یک آدم عادی نیست، پدر و مادرش جادوگرهای بزرگی بوده‌اند که در دنیای جادوگری شناخته شده‌اند و در نبرد با یک جادوگر شوم از دنیا رفته‌اند و بهتر از همه، او می‌تواند از زندگی زجرآور با خانواده خاله‌اش خداحافظی کند و به مدرسه هاگوارتز، جایی که به آن تعلق دارد برود.همین جا است که داستان هری پاتر و ماجرهایش در دنیای جادوگری شروع می‌شود. مجموعه هری پاتر شامل هفت عنوان کتاب اصلی است که در دوازده جلد و در یک بسته‌بندی مناسب، توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر شده است.

مجموعه کتاب‌های هری‌ پاتر
اثر جی. کی. رولینگ
مترجم: ویدا اسلامیه
انتشارات کتابسرای تندیس
رده سنی: کودک و نوجوان
برای خرید این مجموعه می‌توانید هر روز از ساعت نه صبح تا شش عصر با شماره ۰۲۱۹۶۰۴۵۶۹۳ تماس بگیرید یا به فروشگاه آنلاین باغ کتاب به آدرس shop.bagheketab.com مراجعه کنید.
 

تصاویر
  • «هری پاتر»؛ داستانی پر رمز و راز
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: