خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

گفت‌و‌گو با میلاد عرفان پور در شب عاشقانه‌ها
 

گفت‌و‌گو با میلاد عرفان پور در شب عاشقانه‌ها

در حاشیه نخستین شب عاشقانه‌های یلدای 98 باغ کتاب، با میلاد عرفان پور از شاعران حاضر در برنامه، درباره تجربه شاعری، آثار او، برگزاری شب شعر عاشقانه در باغ کتاب و تجربه حضور در این مجموعه بزرگ فرهنگی و هنری گفت‌و‌گو کردیم. قسمت‌هایی از این گفت‌و‌گو را در ادامه می‌بینید.
شنبه، 01 شهریور 1399 | Article Rating

در این گفت‌و‌گو، عرفان‌پور از اشاعه هنر فاخر در بین مردم با برگزاری برنامه‌هایی مانند شب شعر عاشقانه‌ها گفت. همچنین با معرفی مجموعه شعری خود، قطعه‌ای از شعر عاشقانه‌ای از سروده‌های خود را خواند. میلاد عرفان پور متولد ۱۳۶۷ در شیراز شاعر ایرانی است. شهرت او بابت سرودن در قالب های سنتی و بخصوص رباعی است. او تاکنون برنده یا نامزد جایزه‌های ادبی مختلفی از جمله قلم زرین، جایزه ادبی قیصر امین پور و جشنواره شعر فجر بوده است. عرفان‌ پور فارغ الحتصیل رشته «سیاست‌گذاری فرهنگ و ارتباطات» در مقطع کارشناسی ارشد است. از آثار او می‌توان به «جشن فراموشی‌ها»، «بی‌خبری‌ها»، «ناخوانده»، «درباره تو» و «راهبندان» اشاره کرد.

«کانون شعر عاشقانه» باغ کتاب به مناسبت شب یلدای 98 نخستین برنامه خود را با حضور شاعران نام‌آشنای کشور برگزار کرد. در این برنامه شاعران مختلفی از سراسر کشور گرد هم آمدند تا شعر‌های عاشقانه خود را برای مخاطبان باغ کتاب قرائت کنند. این برنامه با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان این مجموعه فرهنگی و هنری برگزار شد.

 

تصاویر
  • گفت‌و‌گو با میلاد عرفان پور در شب عاشقانه‌ها
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: