خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

گفت‌و‌گو با رضا نیکوکار در شب عاشقانه‌ها
 

گفت‌و‌گو با رضا نیکوکار در شب عاشقانه‌ها

در حاشیه نخستین شب عاشقانه‌های یلدای 98 باغ کتاب، با رضا نیکوکار از شاعران حاضر در برنامه، درباره تجربه شاعری، آثار او، برگزاری شب شعر عاشقانه در باغ کتاب و تجربه حضور در این مجموعه بزرگ فرهنگی و هنری گفت‌و‌گو کردیم. قسمت‌هایی از این گفت‌و‌گو را در ادامه می‌بینید.
شنبه، 01 شهریور 1399 | Article Rating

در این گفت‌و‌گو نیکوکار از اثربخشی برگزاری چنین برنامه‌هایی برای ارتباط هرچه بیشتر شاعران با مخاطبان آثار گفت. رضا نیکوکار در ۵ تیر سال ۱۳۵۶ در شهر رشت متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی مددکاری قضایی و از شاعران موفق استان گیلان به شمار می‌رود. او در حال حاضر، مسئول انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر رشت است. بیشتر مضامین سروده‌‌هایش آیینی، اجتماعی و عاشقانه است. نیکوکار در جشنواره بین‌المللی شعر فجر در سال ۱۳۹۰ در بخش شعر کلاسیک به عنوان شاعر برتر کشور انتخاب شد. «از روزهای قبل»، «خواب مشترک» و «دیده‌ای یک نفر پرنده شود» از آثار نیکوکار است.

«کانون شعر عاشقانه» باغ کتاب به مناسبت شب یلدای 98 نخستین برنامه خود را با حضور شاعران نام‌آشنای کشور برگزار کرد. در این برنامه شاعران مختلفی از سراسر کشور گرد هم آمدند تا شعر‌های عاشقانه خود را برای مخاطبان باغ کتاب قرائت کنند. این برنامه با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان این مجموعه فرهنگی و هنری برگزار شد.

 

تصاویر
  • گفت‌و‌گو با رضا نیکوکار در شب عاشقانه‌ها
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: