خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

فروشگاه کتاب بزرگسال باغ کتاب با چیدمانی جدید بازگشایی شد
خبر خوب برای مخاطبان باغ کتاب:
 

فروشگاه کتاب بزرگسال باغ کتاب با چیدمانی جدید بازگشایی شد

مدیر فروشگاه کتاب بزرگسال باغ کتاب تهران همزمان با بازگشایی این فروشگاه، از تغییر چیدمان آن با هدف سهولت در دسترسی مخاطبان به کتاب‌ها خبر داد.
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، حامد پاسبان مدیر فروشگاه بزرگسال باغ کتاب تهران، همزمان با با بازگشایی این فروشگاه پس از انبارگردانی و تغییر چیدمان درباره ایده تغییر چیدمان گفت: بعد از تغییرات در سطح معاونت انتشارات باغ کتاب تهران در دی ماه سال گذشته، سلسله اقداماتی به‌منظور بررسی و شناخت دقیق وضع موجود، تدوین نقشه راه بر پایه هوش تجاری و مقوله‌های فرهنگی و بهینه‌سازی روش‌های موجود انجام شد. 
پاسبان ادامه داد: از ابتدای افتتاح این فروشگاه تا کنون، در هر زمان به فراخور شرایط همان دوره تغییرات کوچکی در چیدمان قفسه‌ها و جانمایی استندها ایجاد شده است؛ این مسئله فروشگاه را به مرور زمان دچار عدم تناسب و تقارن در راهروها، دشواری در مسیرهای تردد مخاطبان و نوعی از به هم ریختگی بصری کرده بود. 
وی با اشاره به مسائل چیدمان پیشین گفت: چیدمان پیشین بعضاً باعث شده بود که نمای محیطی فروشگاه در بسیاری از جاها مسدود شده و از بیرون دید به داخل نداشته باشد. بنابراین ما یکی از  اولویت‌هایمان را یکپارچه سازی بصری، بازطراحی سراسری فروشگاه و اصلاح وضعیت چیدمان و مسیرهای تردد مخاطبان قرار دادیم تا برای مشتریان و مخاطبان سهولت در تردد و دسترسی به قفسه‌ها و کتاب‌ها ایجاد شود. علاوه بر این با توجه به نیاز مخاطبان اصلاح و بازبینی در موضوع بندی‌ها و جابه‌جایی موضوعی کتاب‌ها نیز انجام شد. 
پاسبان درباره چالش‌های همزمانی این دو فرایند گفت: همزمانی تغییر چیدمان با انبارگردانی فروشگاه دشواری‌هایی داشت و انجام این فرایند به مدت 10 روز، به‌مدت 12 ساعت ادامه داشت. در فرایند تغییر چیدمان و انبارگردانی نزدیک به 400 قفسه اضافه شد و بیش از 200 هزار کالا جابه‏‏ جا شدند. 
مدیر فروشگاه کتاب بزرگسال باغ کتاب درباره تغییرات ایجاد شده در این فروشگاه گفت: فروشگاه سروستان بعد از عملیات چیدمان و در حال حاضر با راهروهایی یکسان و بدون انسداد و انحراف بازگشایی شده است. منظره بیرونی و محیطی سروستان کاملا باز شده و هرگونه مانع و هرچیزی که جلوی دید بصری فروشگاه را از بیرون بگیرد، برداشته شده است. همچنین همه موضوعات و دسته‌بندی‌ها بعد از تغییرات به بهترین شکل ممکن جانمایی و بازچینی شده است. همچنین ما از پیشنهادها و نقطه نظرات مخاطبان فروشگاه کتاب بزرگسال باغ کتاب در این زمینه استقبال می‌کنیم و از آنها به خاطر صبوری در ایام تعطیلی فروشگاه برای انجام این عملیات متشکریم. 
وی در پایان افزود: ما در تلاشیم سروستان فضایی دلنشین و آرام برای مخاطبان و یک کتاب فروشی جامع از نظر موضوعی و همچنین محل تجمع و نشست‏ های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی باشد. امیدوارم بتوانیم گام‏هایی مؤثری در این مسیر برداریم. در پایان از همه همکارانم که مجدانه در این تغییرات رو به جلو همراهی و مشارکت داشتند قدردانی می کنم.

تصاویر
  • فروشگاه کتاب بزرگسال باغ کتاب با چیدمانی جدید بازگشایی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: