خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

باغ کتاب تهران یک مجموعه فاخر فرهنگی است
مشاور و دستیار معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران:
 

باغ کتاب تهران یک مجموعه فاخر فرهنگی است

مشاور و دستیار معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: باغ کتاب مجموعه‌ای فاخر است و با تلاش‌های فراوان تبدیل به فضایی شایسته برای مردم شهر تهران و کشور شده است.
چهارشنبه، 08 فروردین 1403 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، حیدر عزتی مشاور و دستیار معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در جریان بازدید از مجموعه باغ کتاب تهران با اشاره به امکانات باغ کتاب گفت: باغ کتاب یک بسته فرهنگی کامل است. با توجه به فروشگاه‌های کتاب و سالن‌های سینمایی و سایر خدمات، باغ کتاب، خانواده‌ها و دانشجویان می‌توانند مدت زمان طولانی را در اینجا سپری کنند.
وی ادامه داد: باغ کتاب با تلاش‌های فراوان تبدیل به فضایی شایسته برای مردم شهر تهران و کشور شده است. این مجموعه قابلیت توسعه دارد. فرهنگ، عنصری است که هر کشوری با داشتن آن می‌تواند به برجسته‌ترین ملت تبدیل شود.
مشاور و دستیار معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: مجموعه‌ای مانند باغ کتاب باید سال‌ها پیش افتتاح می‌شد. خوشبختانه اکنون در مرکزیت شهر تهران و با دسترسی‌های عالی از جمله مترو و سایر وسایل عمومی، فرصتی به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند.
عزتی ادامه داد: باغ کتاب مجموعه‌ای فاخر است و باید به تمام کسانی که در گذشته در طراحی، اجرا، ساخت و کمک به این پروژه دست داشته‌اند و همچنین به همکارانی که اکنون این فضا را مدیریت و توسعه می‌دهند، خدا قوت گفت.
وی گفت: من نیز پیشتر به همراه خانواده و نوه‌هایم از این مجموعه استفاده کرده‌ام و خاطرات خوشی برایمان به جا مانده است. خریدهایی که انجام داده‌ایم و خدماتی که از آن‌ها بهره برده‌ایم، برایمان دلنشین و مورد علاقه بوده است.

تصاویر
  • باغ کتاب تهران یک مجموعه فاخر فرهنگی است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: