خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

کتاب «جاناتان مرغ دریایی»، داستانی الهام‌بخش
 

کتاب «جاناتان مرغ دریایی»، داستانی الهام‌بخش

باغ کتاب به مناسبت روز جوان کتاب «جاناتان مرغ دریایی» را پیشنهاد می‌کند.
ﺳﻪشنبه، 01 اسفند 1402 | Article Rating

کتاب «جاناتان مرغ دریایی» اثر «ریچارد باخ» در 95 صفحه و با قطع جیبی و جلد شومیز توسط نشر «نی» منتشر شده است. این کتاب تا کنون 15مرتبه تجدید چاپ شده است.
جاناتان مرغ دریایی به دنبال تجربه‌ی شوق پرواز است. او نمی‌خواهد مثل بقیه مرغان دریایی زندگی کند، بلکه می‌خواهد تندتر و بالاتر پرواز کند. اما همنوعانش تغییر را دوست ندارند و او را از جمع خود می‌رانند. جاناتان مرغ دریایی تفاوت‌های زیادی با سایر مرغان دریایی دارد و به دلیل همین تفاوت‌ها از سوی همنوعان خود طرد می‌شود.
کتاب «جاناتان مرغ دریایی» روایتی ساده دارد اما می‌تواند داستان افرادی باشد که به دنبال جست‌و‌جوی مسیر جدیدی در زندگی خود هستند. این کتاب نمادی از امید و پرواز است. داستانی از رهایی، پریدن، و شکستن تمامی اصول و قواعد. جاناتان مرغ دریایی به ما یادآوری می‌کند که هرگز نباید مایوس شویم و دست از تلاش کشید. او به دنبال تجربه‌ی شوق پرواز است و نمی‌خواهد مثل بقیه مرغان دریایی زندگی کند.
این کتاب می‌تواند برای جوانان و افرادی که می‌خواهند مسیر متفاوت و جاه‌طلبانه‌ای را در زندگی خود پیا کنند مناسب باشد. کتاب مملو از جملات الهام‌بخش مانند: «اگر می‌خواهی بالاتر پرواز کنی، باید از جمع خودت دور شوی.»، «پرواز آزادی است.» و «برای بسیاری از مرغان، تنها خوردن غذا مهم است و نه پرواز». جملات این کتاب نشان دهنده شغف جاناتان نسبت به پرواز و علاقه‌اش به تجربه‌ی جدید و ثبات او برای پیشرفت و اوج گرفتن است.
کتاب «جاناتان مرغ دریایی» در سروستان باغ کتاب تهران موجود و در دسترس علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعه فردی است. سروستان باغ کتاب تهران همه‌روزه از ساعت 9 تا 21 و در روزهای پایانی هفته از ساعت 9 تا 22 پذیرای مخاطبان است.
 

تصاویر
  • کتاب «جاناتان مرغ دریایی»، داستانی الهام‌بخش
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: