خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

کتاب «قوی سیاه»، الگوی تصمیم‌گیری خود را به چالش بکشید
 

کتاب «قوی سیاه»، الگوی تصمیم‌گیری خود را به چالش بکشید

باغ کتاب به مناسبت روز جوان کتاب «قوی سیاه» از انتشارات آریانا قلم را پیشنهاد می‌کند.
ﺳﻪشنبه، 01 اسفند 1402 | Article Rating

کتاب «قوی سیاه» اثر «نسیم نیکلاس طالب» اقتصاددان و ریاضیدان لبنانی-آمریکایی است. منظور از قوی سفید هر رویداد عادی است که در اطراف ما اتفاق می‌افتد و قوی سیاه همان رویدادهایی هستند که ما انتظار اتفاق افتادنشان را نداریم. بحث اصلی کتاب درباره این مسئله است که هر اتفاقی غیرمنتظره‌ای، پیامدی سنگین دارد و پس از وقوع پیش‌بینی پذیر به نظر می‌رسد درحالی‌که قبل از وقوع قابل پیش‌بینی نیست. 
کتاب «قوی سیاه» می‌خواهد به نابینایی ما در برابر پدیده‌های بختی کمک کند. مخاطب در این کتاب قرار است به فهم دقیق‌تری نسبت به ناشناخته‌ها و رویدادهایی که وقوع آن‌ها قابل تصور نیست، برسد. رویدادهایی که نادر و با تأثیری عظیم است اتفاق افتادن آن‌ها می‌تواند هزینه زیادی برای ما داشته باشد. این کتاب شکنندگی دانش ما را نمایان می‌کند و نشان می‌دهد آموختن ما از تجربیات و مشاهدات با چه محدودیت‌های شدیدی روبه‌روست.
کتاب «قوی سیاه» برای جوانان و افرادی که به دنبال تغییر شیوه نگاه و اندیشه خود هستند مناسب است و می‌تواند الگوهای رایج اندیشیدن را به چالش بکشد.
کتاب «قوی سیاه» اثر «نیکلاس نسیم طالب» با ترجمه «محمدابراهیم محجوب» در 392 صفحه توسط انتشارات آریانا قلم به چاپ رسیده است. برای تهیه این کتاب می‌توانید به فروشگاه بزرگشال باغ کتاب تهران (سروستان) مراجعه کنید. 
 

تصاویر
  • کتاب «قوی سیاه»، الگوی تصمیم‌گیری خود را به چالش بکشید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: