خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«آن مرد با باران می‌آید» نقد و بررسی شد
در باغ کتاب تهران:
 

«آن مرد با باران می‌آید» نقد و بررسی شد

یازدهمین نشست «رویداد کتاب» با نقد و بررسی كتاب «آن مرد با باران می‌آید» با حضور وجيهه ساماني نویسنده کتاب، جمعه 27 بهمن‌ماه در سالن 8 باغ كتاب تهران برگزار شد.
شنبه، 28 بهمن 1402 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، داستان کتاب «آن مرد با باران می‌آید» در فضای منتهی به انقلاب اسلامی اتفاق می‌افتد. کتاب با محوریت حوادث و اتفاقات چهارماه پایانی انقلاب در سال ۵۷ است؛ به طوری‌که روایت داستان از مهر سال ۵۷ آغاز و تا ۲۶ دی‌ماه که فرار شاه بوده به پایان می‌رسد. این کتاب توسط انتشارات «سوره مهر» منتشر شده و رهبر انقلاب نیز بر روی آن تقریظ نوشته‌اند. 
در ابتدا نشست، سامانی درباره ورود خود به عرصه ادبیات گفت: « نگارش در کیهان بچه‌ها و آشنایی با سید مهدی شجاعی باعث شد به ادبیات جدی‌تر نگاه کنم. 
نویسنده کتاب «آن مرد با باران می‌آید» درباره اهمیت پرداختن به تاریخ انقلاب گفت: پرداختن به تاریخ انقلاب برای نسل‌های اهمیت زیادی دارد. این روایت‌ها باید از شخصیت‌پردازی قوی بهره‌مند و برای مخاطب جذاب و دلنشین باشد.
گفتنی است نشست «رویداد کتاب» به دبیری قدسیه پایینی، جمعه‌های آخر هر ماه با معرفی کتاب‌هایی با محوریت زنان کنشگر مسلمان در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.
 

تصاویر
  • «آن مرد با باران می‌آید» نقد و بررسی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: