خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

ترویج فرهنگ کتابخوانی در «باشگاه صدتایی‌ها»
در جشنواره «ایران آینده 3» برگزار شد:
 

ترویج فرهنگ کتابخوانی در «باشگاه صدتایی‌ها»

در بخش «باشگاه صدتایی‌ها» در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران عضو شوید و در چالش‌ها کتاب‌خوانی شرکت‌ کنید.
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 | Article Rating

سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران دارای کتابخانه‌های متعددی است که در رویداد ایران‌آینده۳ بخشی با عنوان «باشگاه صدتایی‌ها»، فرم عضویت کتابخانه‌های این سازمان را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. این کتابخانه‌ها به صورت شبکه‌ای با یکدیگر در ارتباط هستند و اعضا می‌توانند از هر کدام از آن‌ها استفاده کنند.
باشگاه صدتایی‌ها یک حلقه کتابخوانی است که از سال گذشته در همه کتابخانه‌های سازمان راه‌اندازی شده است. عضویت در این باشگاه رایگان است و کافی است عدد ۱۰۰ را به سامانه ۲۰۱۸۳۷ پیامک کنید. این باشگاه هر هفته یک کتاب را به اعضای خود معرفی می‌کند و آن‌ها می‌توانند آن را بخوانند و در جلسات کتابخوانی شرکت کنند. با افزایش تعداد کتاب‌های خوانده‌شده، اعضا می‌توانند از جوایزی که برای آن‌ها در نظر گرفته‌ شده است، برخوردار شوند. این فعالیت برای همه اقشار جامعه قابل استفاده است اما مخاطب اصلی این باشگاه نوجوانان هستند.
در بخش باشگاه‌ صدتایی‌ها در باغ کتاب تهران، علاوه بر فرایند عضویت، نمایشگاهی از کتاب‌های مختلف نیز برپا شده است که مورد بازدید و خرید قرار می‌گیرند. کتاب‌های این نمایشگاه بیشتر در حوزه انقلاب و دفاع مقدس هستند و برای نوجوانان و جوانان مناسب‌اند. همچنین، در بنر این بخش، معرفی و ترویج کتاب به عنوان هدف دیگر این سازمان آورده شده است. این سازمان می‌خواهد با ارائه کتاب‌های جذاب و مفید، علاقه نوجوانان و جوانان به کتابخوانی را بیشتر کند.
این غرفه از ساعت ۹ تا ساعت 21 در خدمت شرکت‌کنندگان جشنواره «ایران‌آینده ۳» است.
 

تصاویر
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی در «باشگاه صدتایی‌ها»
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: