خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

بازی کنید و برنامه‌نویسی یاد بگیرید
در باغ کتاب تهران
 

بازی کنید و برنامه‌نویسی یاد بگیرید

باغ کتاب تهران با همکاری آکادمی برنامه‌نویسی یاسان از یک سال پیش، رویدادهای مختلفی را برگزار می‌کند که در آن‌ها از ابزارهای نوینی مانند واقعیت مجازی VR و زبان برنامه‌نویسی اسکرچ استفاده می‌شود.
جمعه، 20 بهمن 1402 | Article Rating

رویداد ایران‌آینده۳، دوره استعدادیابی رایگان در بخش بازی‌های فناورانه را برگزار می‌کند. در این دوره، بچه‌ها می‌توانند بر اساس رنج سنی‌شان، محتوا و کلاس آنلاین برنامه‌نویسی را با اسکرچ، پایتون یا اسکرچ جونیور ببینند و اگر علاقه‌مند بودند، این مسیر را ادامه دهند و استعدادشان را به خانواده‌شان نشان دهند.
هدف از این یادگیری‌ها این است که بچه‌ها یک سبک زندگی برنامه‌نویسی داشته باشند و مهارت‌های نرم، سافت اسکیل، اعتماد به نفس، خلاقیت، آموزش معکوس و مستقلانه را تقویت کنند.
بازی با واقعیت مجازی VR که یکی از بازی‌های آن ماینکرفت است، و آموزش برنامه‌نویسی با اسکرچ که یک زبان برنامه‌نویسی بلوکی از دانشگاه MIT است، از خدمات بخش بازی‌های فناورانه رویداد ایران‌آینده۳ است. بچه‌ها می‌توانند با اسکرچ، پروژه‌ها و بازی‌های خودشان را طراحی و بسازند.
غرفه بازی‌های فناورانه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب کار می‌کند و افراد بین ۸ تا ۱۷ سال را به عنوان مخاطب مدنظر دارد. این بخش می‌خواهد بچه‌ها را به دنیای برنامه‌نویسی و هوش مصنوعی معرفی و آن‌ها را برای آینده‌ای روشن آماده کند.
 

تصاویر
  • بازی کنید و برنامه‌نویسی یاد بگیرید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: