خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

تأکید بر همکاری باغ کتاب و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی
مدیرعامل باغ کتاب تهران:
 

تأکید بر همکاری باغ کتاب و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی

مدیرعامل باغ کتاب تهران در اختتامیه بوت کمپ بازی‌ها بسته‌ها و اسباب‌بازی‌های شناختی که روز یکشنبه 15 بهمن‌ماه در باغ کتاب تهران برگزار شد، بر لزوم همکاری باغ کتاب و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی تأکید کرد.
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، مجدی با تأکید بر همکاری باغ کتاب و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی گفت: از کارشناسان علوم شناختی دعوت می‌کنم تا فضای باغ کتاب را از دیدگاه‌های شناختی مورد بررسی قرار دهند. تا با ارائه بازی‌های شناختی و طراحی فضاهای تعاملی تجربه‌های غنی‌تری برای مخاطبان باغ کتاب فراهم کنیم و از این طریق به گسترش فضاهای تعاملی که توسعه ذهنی و فرهنگی را ترویج می‌کند، کمک کنیم.
مدیرعامل باغ کتاب تهران ادامه داد: بازی‌های شناختی نه تنها ابزاری برای آموزش و توسعه هستند، بلکه روشی برای کشف و نوآوری در نحوه تعامل ما با دنیای پیرامون خود ایجاد می کنند. این بازی‌ها، دروازه‌هایی به سوی درک عمیق‌تری از ظرفیت بشری هستند.
مجدی با تأکید بر اهمیت فراتر نگاه‌کردن به مرزهای موجود در علم و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی گفت: پیشرفت‌هایی که بشر در حوزه علم و فناوری بدست آورده است باعث شده تا صاحبان تفکر و تعقل روز به روز به حقیقت وجودی خداوند متعال و اندیشه توحیدی نزدیک‌تر شوند. این نظم عجیب و پیچیدگی حاکم بر این مجموعه باید ما را به معرفت الهی نزدیک‌تر کند. تعقل و معرفتی که اندیشه‌های پوزیتیویستی به آن راهی ندارند.

تصاویر
  • تأکید بر همکاری باغ کتاب و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی
  • تأکید بر همکاری باغ کتاب و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: