خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

میزبانی باغ کتاب از نوجوانان و آینده‌سازان ایران‌زمین
 

میزبانی باغ کتاب از نوجوانان و آینده‌سازان ایران‌زمین

سومین رویداد ایران آینده به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری و مجموعه باغ کتاب به مناسبت دهه فجر از ۱۱ تا ۲۱ بهمن‌ماه در باغ کتاب تهران در حال برگزاری است.
دوشنبه، 16 بهمن 1402 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، سید محمدحسین مقدس تفرشی، تهیه‌کننده «رویداد ایران آینده3» با اشاره به اهمیت مسائل مالی در رویدادهای فرهنگی هنری، اظهار داشت: باید به یاد داشت که فعالیت در حوزه‌ی کودک و نوجوان، و علم و فناوری نیازمند مساعدت‌ها و حمایت‌های مالی و ریالی زیادی است تا بتواند حق مطلب را ادا کند.
وی ادامه داد: در این نوبت، با مجموعه‌های مختلفی از شرکت‌های خلاق، دانش‌بنیان و استارتاپ همکاری داشتیم که تامین‌کننده زیرساخت‌های برنامه بودند و هم با حضورشان در محل جشنواره، برای بچه‌ها جذابیت ایجاد کردند و توانستند یک دیدگاه و یک آینده‌ای را نسبت به فضاهای کاری در بحث علم و فناوری به بچه‌ها نشان دهند که این بخش به نظر من از همه‌ی اتفاقات دیگر پررنگ‌تر و مهم‌تر بود.
تفرشی این جشنواره را گسترده‌تر و متنوع‌تر از دو جشنواره قبلی دانست و افزود: به گفته‌ی دوستانی که در دو رویداد قبل شرکت داشتند، ایران آینده ۳ نسبت به نوبت‌های قبلی، گستره‌ی بهتری را در اختیار بچه‌ها و خانواده‌ها قرار داد تا با موارد و فعالیت‌های مختلف درگیر شوند. بخش‌های جشنواره امسال تقریبا با الگوی سال‌های گذشته، در شاخه‌های بازی‌های رومیزی، بازی‌های دیجیتال دخترانه و پسرانه، بازی‌های استعدادیابی، بازی‌های هوش مصنوعی و حتی بازی‌های رومیزی مثل هاکی و فوتبال دستی و اتفاقات دیگر در موقعیت‌های مکانی مختلف باغ کتاب طراحی و اجرا شدند و الان هم در حال بهره‌برداری و استفاده هستند.
تهیه‌کننده رویداد ایران آینده ۳ با تاکید بر اینکه هر چه زمان بیشتر باشد، هماهنگی‌ها، تأمین‌ها، انطباق‌ها و دیدگاه‌ها زودتر و بهتر با هم تجمیع می‌شوند و نتیجه می‌دهند، بیان داشت: ما سعی کردیم در یک بازه زمانی کوتاه، تمام بخش‌های رویداد را به نحو احسن راه‌اندازی کنیم. اما طبیعتا هر چه زمان بیشتر باشد، نتیجه‌ی بیشتر و بهتری حاصل می‌شود.
تفرشی ضمن قدردانی از مدیریت و بدنه‌ی باغ کتاب، گفت: امیدوارم بتوانیم برای بچه‌های این سرزمین کارهای خیلی خوبی را انجام دهیم. حضور بچه‌ها، بازی کردن، تلاش و همکاری آن‌ها در بخش‌هایی که گاهی انفرادی و گاهی گروهی هستند، حس خیلی خوبی را به وجود می‌آورد. همچنین، با توجه به عنوان انتخاب شده برای این برنامه، حقیقتاً آینده‌ی این سرزمین، همین بچه‌ها و نوجوان‌هایی هستند که در این فضاها می‌بینیم و میزبان‌شان هستیم. هر چه برای این قشر هزینه، وقت و تلاش کنیم، به نظر من بهترین سرمایه‌گذاری برای داشتن یک کشور در سال‌های آینده است.
 

تصاویر
  • میزبانی باغ کتاب از نوجوانان و آینده‌سازان ایران‌زمین
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: