خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

برگزاری رویداد «ایران آینده» به مناسبت دهه فجر در باغ کتاب تهران
 

برگزاری رویداد «ایران آینده» به مناسبت دهه فجر در باغ کتاب تهران

رویداد «ایران آینده3»، یک تجربه فرهنگی و آموزشی متمایز برای نوجوانان ایرانی است که با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی و با هدف ایجاد یک فضای همراه با نشاط و امید از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌‌ماه از 9 تا 22 به مناسبت دهه فجر در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد.
دوشنبه، 09 بهمن 1402 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، این رویداد به منظور ترکیب سرگرمی و یادگیری، ضمن ارائه فرصت‌هایی برای استعدادیابی، محیطی را فراهم می‌آورد که در آن نوجوانان می‌توانند مهارت‌ها و علایق خود را کشف و توسعه دهند.
«ایران آینده3» به دنبال تقویت روحیه امید و خودباوری، ترویج فرهنگ و دانش، ایجاد فضایی برای استعدادیابی، و ساخت ایرانی پیشرفته و قدرتمند است و در نهایت می‌خواهد یک تجربه ماندگار و تاثیرگذار برای نوجوانان ایجاد کند تا آن‌ها با دست‌آوردهای نوین و فناورانه آشنا شوند. «ایران آینده3» می‌خواهد به نوجوانان فرصت تجربه‌هایی را بدهد که امید مبتنی بر واقعیات عینی ایجاد کند، به نحوی که خود را قهرمان کشورشان بدانند.
شعار این رویداد، «ایران آینده، ایرانی که تو می‌سازی» بر این باور استوار است که آینده ایران در دستان نوجوانان و جوانان امروزی قرار دارد. این پیام به نوجوانان الهام می‌دهد که خود را نه تنها به عنوان شهروندان فعلی، بلکه به عنوان سازندگان آینده ایران ببینند.
مخاطبان و علاقمندان می‌توانند با حضور در باغ کتاب تهران در انواع بازی‌ها به صورت رایگان شرکت کنند. از جمله بخش‌هایی که در دهه فجر برگزار می‌شود بازی‌های مبتنی بر علوم شناختی، بازی‌های دیجیتال، بازی‌های فناورانه و استارتاپ‌ها، بازی‌های رومیزی، بازی استعداد، فوتبال دستی و ایرهاکی، آشپزی، بازی‌های لیزر تگ، تصویرسازی و نمایشگاه نقاشی است. همچنین، گعده‌های کتاب‌خوانی و کارگاه‌های گفت‌وگومحور مبتنی بر دغدغه‌های نوجوانان نیز برپا خواهد شد.
 

تصاویر
  • برگزاری رویداد «ایران آینده» به مناسبت دهه فجر در باغ کتاب تهران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: