خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

مشارکت باغ کتاب در برگزاری نمایشگاه عرضه هزار عنوان کتاب دفاع مقدس
مدیرعامل باغ کتاب تهران:
 

مشارکت باغ کتاب در برگزاری نمایشگاه عرضه هزار عنوان کتاب دفاع مقدس

رضا مجدی مدیرعامل باغ کتاب تهران، از همکاری این مجموعه با کنگره ملی 24 هزار شهید پایتخت در برگزاری نمایشگاه کتاب «روایت حماسه» خبر داد.
شنبه، 07 بهمن 1402 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، مجدی گفت: باغ کتاب تهران در راستای مسئولیت خود در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی نمایشگاه کتاب «روایت حماسه» با محوریت نمایش و عرضه هزار عنوان کتاب دفاع مقدس را با همکاری کنگره ملی 24 هزار شهید پایتخت و انتشارات 27 بعثت برگزار کرده است. همچنین در نمایشگاه «روایت حماسه» از 20 عنوان کتاب جدید در این حوزه رونمایی شده است. در این نمایشگاه علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب، در راستای یکی از اهداف مهم جامعه که زنده نگه داشتن یاد شهداست قدم برداشتیم. 
وی ادامه داد: باغ کتاب تهران به عنوان یکی از مجموعه‌های فرهنگی شهر تهران افتخار میزبانی از نمایشگاه کتاب «روایت حماسه» را دارد که مزین به نام و یاد شهدای پایتخت است. برگزاری این نمایشگاه در باغ کتاب تهران که 65 درصد از مخاطبان آن خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان هستند، می‌تواند اهداف و آرمان‌های شهدای عزیز را به این نسل معرفی کند تا مشی و روش شهدا سرلوحه زندگی آن‌ها شود.
مدیرعامل باغ کتاب تهران تأکید کرد: شهر تهران شهدایی از طیف‌ها و اقشار مختلف جامعه اعم از اساتید و معلمان شهید، دانش‌آموزان و دانشجویان شهید، شهدای کارگری و شهدای کارمندی را دربرگرفته است. باغ کتاب تهران نیز میزبان طیف‌های مختلفی از شهروندان تهرانی به‌خصوص گروه‌های دانش‌آموزی و دانشجویان است. ما این تناسب را به فال نیک گرفتیم تا فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را به اقشار مختلف جامعه معرفی کنیم. 
نمایشگاه کتاب «روایت حماسه» در حاشیه کنگره ملی 24 هزار شهید پایتخت با نمایش و عرضه هزار عنوان کتاب از 5 تا 10 بهمن‌ماه در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.
این نمایشگاه که با همکاری باغ کتاب تهران و کنگره ملی شهدای پایتخت در به میزبانی این مجموعه علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.
 

تصاویر
  • مشارکت باغ کتاب در برگزاری نمایشگاه عرضه هزار عنوان کتاب دفاع مقدس
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: