خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

عرضه 1000 عنوان کتاب دفاع مقدس در باغ کتاب تهران
دبیر کمیته نشر و تالیف کنگره ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت:
 

عرضه 1000 عنوان کتاب دفاع مقدس در باغ کتاب تهران

جواد کلاته عربی، دبیر کمیته نشر و تالیف کنگره ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت از عرضه 1000 عنوان کتاب دفاع مقدس در باغ کتاب کتاب تهران خبر داد.
جمعه، 06 بهمن 1402 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، کلاته گفت: نمایشگاه «روایت حماسه» با عرضه 1000 عنوان از کتاب‌های برتر حوزه دفاع مقدس از انتشارات مختلف است که با ارائه 50 درصد تخفیف در این مجموعه علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.
وی افزود: در این نمایشگاه، ۲۰ اثر جدید در رابطه با دفاع مقدس و شهدا به بازار کتاب و عموم مردم معرفی می‌شود.
کلاته ادامه داد: این نمایشگاه به مدت یک هفته در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و آثار منتشر شده در رابطه با شهدا است که در چارچوب کنگره ۲۴000 شهید پایتخت برگزار می‌شود.
وی گفت: در بین  ۲۴000 شهید پایتخت، ۵۶۰ بانوی شهید، ۲۵۰ شهید ادیان توحیدی، ۱۲۰۰ خانواده دارای چند شهید، شهدای بین‌المللی، رئیس‌جمهور، نماینده مجلس شهید، دانشمند شهید و دانش‌آموز شهید و ۱۳۳۳ نفر در ترور، موشک‌باران و بمب‌گذاری‌ها در سطح شهر به ثبت رسیده است.
همچنین، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ و دبیرکل کنگره ملی ۲۴000 شهید پایتخت، با بیان اینکه شهدای تهران شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، امنیت، مدافع حرم و سلامت هستند، خاطرنشان کرد: کتاب «عروج» در مورد شهید احمد متوسلیان و کتاب «ماه تمام» مربوط به شهید همت و از جمله آثار فاخری است که در این کنگره رونمایی شد.
وی ادامه داد: کتاب راه خون که گردآوری دست نوشته‌های شهید فرمانده صالحی است، قدرت تحلیل بالایی دارد. این کتاب‌ها از ارتش و سپاه و ناجا و امنیت هستند. تاکنون ۱۰۰۰ عنوان کتاب در کنگره ملی شهدا هدف گذاری کردیم و در نظر داریم تا زمان اجلاسیه ۲۰۰ عنوان از این کتاب ها رونمایی شود.
این نمایشگاه از تاریخ ۵ بهمن تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا 21 و با تخفیف ۵۰ درصد در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

تصاویر
  • عرضه 1000 عنوان کتاب دفاع مقدس در باغ کتاب تهران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: