خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

 در باغ کتاب فرهنگ فاخر و ادبیات غنی کشور به جامعه معرفی شد
سید محسن گرسویی در نخستین جایزه کتاب مداحان مؤلف:
 

در باغ کتاب فرهنگ فاخر و ادبیات غنی کشور به جامعه معرفی شد

«سید محسن گرسویی» مداح اهل بیت گفت: « برگزاری نخستین جایزه کتاب مداحان مؤف در باغ کتاب فرهنگ فاخر و ادبیات غنی کشور را به آحاد جامعه و جوانان معرفی می‌کند.»
ﺳﻪشنبه، 07 آذر 1402 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، نخستین جایزه کتاب مداحان مؤلف و شب شعر «حماسه مظلومیت و اقتدار» با شعرخوانی شاعران و نوحه سرایان برجسته جبهه مقاومت به مناسبت هفته کتاب برگزار در روزهای گذشته برگزار شد. 
این برنامه توسط خانه مداحان و با مشارکت باغ کتاب تهران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین، سازمان هیئت و تشکل‌های دینی و غیره امروز یکشنبه ٢٨ آبان از ساعت ١٨ تا ٢٠ در باغ کتاب تهران برپا شد.
در حاشیه این برنامه با «سید محسن گرسویی» معاونت پشتیبانی و اداری خانه مداحان و از مداحان در عرصه مدح و ستایشگری درباره برگزاری این برنامه گفت‌و‌گو کردیم. 
گرسویی درباره برگزاری نخستین جایزه مداحان مؤلف گفت: برگزاری این مراسم‌ها موجب خواهد شد تا شعرای بنامی که اشعار فاخر در مدح اهل بیت داشته اند و در این عرصه گمنام هستند مورد تقدیر قرار بگیرند که خوشبختانه با استقبال قابل توجهی هم همراه شده است.»
این مداح اهل بیت درباره برگزاری این مراسم در مجموعه باغ کتاب ادامه داد: «نکته قابل توجه در ارتباط با این مراسم، برگزاری آن در باغ کتاب است که با فرهنگ مدح و ستایشگری تناسب دارد. این مراسم کار بزرگ و بدیعی در این زمینه به شمار می‌رود، در نتیجه با معرفی این افراد به عرصه ستایشگری و به واسطه این مراسم اثر مثبتی در فضای عمومی ایجاد خواهد شد.»
گرسویی درباره اثرگذاری این برنامه در بین مردم گفت: «نتایج این اتفاق در میان مردم مطمئناً مثبت خواهد بود و در پیشبرد اهداف فرهنگی کمک خواهد کرد. در کنار دیگر اثرات، برگزاری این همایش در باغ کتاب فرهنگ فاخر و ادبیات غنی کشور را به آحاد جامعه و جوانان معرفی می‌کند.»
 

تصاویر
  •  در باغ کتاب فرهنگ فاخر و ادبیات غنی کشور به جامعه معرفی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: