خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

برنامه‌های باغ کتاب در هفته کتاب و کتاب‌خوانی، از خاطره‌بازی تا پویش کتاب غزه
 

برنامه‌های باغ کتاب در هفته کتاب و کتاب‌خوانی، از خاطره‌بازی تا پویش کتاب غزه

باغ کتاب تهران در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برنامه‌های متنوعی برای گروه‌های سنی مختلف دارد، از قصه‌خوانی و نقد آثار نوجوانان تا پویش کتاب غزه.
چهارشنبه، 24 آبان 1402 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، این مجموعه علمی و فرهنگی با مساحتی حدود ۶۵ هزار متر، بزرگ‌ترین مرکز کتاب و سرگرمی‌های علمی کشور است. این مجموعه دارای فروشگاه‌ها، مراکز علمی، هنری و همچنین امکان برگزاری رویدادهای متنوع است که به همت مدیران فعلی، زیست بوم صنایع خلاق هم خواهد بود؛ فضایی که در آن کودکان و نوجوانان از استعداد‌یابی تا آموزش و ارائه محصول را تجربه خواهند کرد. ویژه برنامه هفته کتاب و کتاب‌خوانی از 24 تا 26 آبان‌ماه برگزار می‌شود.
در همین راستا زهرا حق‌جویی دبیر رویداد کتاب و کتاب‌خوانی باغ کتاب تهران توضیحاتی درباره رویدادهای هفته کتاب و کتاب‌خوانی در باغ کتاب تهران ارائه کرد.
حق جویی درباره جایگاه کتاب در این مجموعه گفت: «کتاب رکن اصلی باغ کتاب است. ما بزرگ‌ترین فروشگاه کتاب کودک و نوجوان کشور در این مجموعه قرار داد. در این فروشگاه بیش از 24 هزار عنوان وجود دارد. همچنین این فروشگاه با بیش از 450 ناشر همکاری می‌کند. 
دبیر رویداد کتاب و کتاب‌خوانی باغ کتاب درباره فروشگاه‌ کتاب بزرگسال باغ کتاب گفت: فروشگاه کتاب بزرگسال باغ کتاب نیز بزرگ‌ترین فروشگاه کتاب در کشور محسوب می‌شود که در آن بیش از 46 هزار عنوان گفت وجود دارد و قریب 1500 ناشر با این فروشگاه همکاری می‌کنند. 
حق‌جویی درباره برنامه‌های باغ کتاب در هفته کتاب و کتاب‌خوانی گفت: در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برای چند گروه از مخاطب از جمله کودک، نوجوان، بزرگسال و ناشران کتاب برنامه‌ریزی کرده‌ایم. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به کتاب‌خوانی، قصه‌خوانی، ساخت کتابف اوریگامی، نقد شعر و داستان نوجوانان با حضور کارشناسان مطرح حوزه کتاب نوجوان نام برد.
وی ادامه داد: همچنین با دعوت از نویسنده و کارشناسان شناخته شده این حوزه کتاب کودک و نوجوان از جمله مصطفی رحماندوست، مریم نشیبا، اسمعیل امینی و منوچهر اکبرلو تلاش کردیم تا مخاطبان باغ کتاب از نزدیک با چهرهای محبوب ادبیات کودک آشنا شوند. 
حق‌جویی در پایان گفت: علاوه بر این‌ها از روز چهارشنبه در فروشگاه سروستان یک دستگاه تایپ ماشین‌نویسی مستقر می‌شود و مخاطبان می‌توانند همراه نوستالژی نویسندگان گذشته یک خط از قصه‌ای را بنویسند که با همکاری دیگر مخاطبان آغاز شده و ادامه پیدا کرده است. علاوه بر این ما پویش کتاب غزه را داریم که شامل نامه کودکان ایران است به کودکان غزه و قرار است همراه نقاشی‌هایی که در پویش دیگر با این موضوع جمع آوری شده به یک کتاب تبدیل شود. 
 

تصاویر
  • برنامه‌های باغ کتاب در هفته کتاب و کتاب‌خوانی، از خاطره‌بازی تا پویش کتاب غزه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: