خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«در آستانه زندگی»؛ داستان سه زن
صد و هجدهمین برنامه «فیلم و گپ» برگزار می‌شود:
 

«در آستانه زندگی»؛ داستان سه زن

صد و هجدهمین برنامه «فیلم و گپ» باغ کتاب به نمایش و نقد فیلم «در آستانه زندگی» به کارگردانی اینگمار برگمان اختصاص دارد.
یکشنبه، 20 شهریور 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، صد و هجدهمین برنامه فیلم و گپ باغ کتاب به نمایش و نقد فیلم «در آستانه زندگی» اثر اینگمار برگمان، کارگردان شناخته شده سوئدی و محصول سال 1958 سینمای سوئد اختصاص دارد. این برنامه به میزبانی سعید قطبی زاده، منتقد سینمایی در روز چهارشنبه 23 شهریور از ساعت 18 در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.
«در آستانه زندگی» فیلمی درام است که روایت سه زن متفاوت که در دوران بارداری به طور همزمان به بیمارستانی مشترک مراجعه می‌کنند. فیلم تلاش می‌کند تا داستان، تجربه و روایت متفاوت این سه زن از مادر شدن را به تصویر بکشد.
برگمان از کارگردانان مؤلف تاریخ سینماست که فیلم‌هایش بارها موفق به دریافت جایزه از جشنواره‌های سینمایی مانند اسکار، کن، گلدن گلوب و برلیناله شده است. برگمان برای فیلم «در آستانه زندگی» موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردان از جشنواره سینمایی کن شد. همچنین بیبی آندرشون، ایوا دالبک، باربرو هیورت آو اورنس و اینگرید تولین برای بازی در فیلم «در آستانه زندگی» به طور مشترک برنده جایزه بهترین بازیگر زن از همین جشنواره شدند. 
سعید قطبی‌ زاده منتقد و مدرس سینما نیز با نقد و تحلیل وجوه مختلف فیلم میزبان مخاطبان است. در این بخش شرکت‌کنندگان نیز می‌توانند سؤالات خود را پیرامون فیلم مطرح کنند. 
برنامه «فیلم و گپ» باغ کتاب از برنامه‌های هفتگی این مجموعه است که هر چهارشنبه با نمایش و نقد فیلم‌های کلاسیک تاریخ سینما میزبان علاقه‌مندان به سینماست. 
برای شرکت در این برنامه می‌توانید از سایت رویدادهای باغ کتاب تهران به نشانی https://event.bagheketab.com/event/410 نسبت به تهیه بلیت اقدام کنید. 
 

تصاویر
  • «در آستانه زندگی»؛ داستان سه زن
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: