خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

تجربه‌ی وحشت و دلهره با «پرندگان» ِ هیچکاک
صد و سومین برنامه «فیلم و گپ» برگزار می‌شود:
 

تجربه‌ی وحشت و دلهره با «پرندگان» ِ هیچکاک

صد و سومین برنامه «فیلم و گپ» به نقد و بررسی فیلم «پرندگان» اثر آلفرد هیچکاک اختصاص دارد.
دوشنبه، 09 خرداد 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، فیلم «پرندگان» به کارگردانی آلفرد هیچکاک، فیلمی 119 دقیقه‌ای در ژانر وحشت است که در سال 1963 ساخته شده است. این فیلم روز چهارشنبه 11 خرداد ماه از ساعت 18 در سالن شماره 8 باغ کتاب نمایش داده می‌شود. سعید قطبی‌زاده منتقد سینما نیز به نقد و بررسی فیلم می‌پردازد.
داستان فیلم از آشنایی دختر ثروتمندی به نام «ملانی دانیلز» با وکیل جوانی به نام «میچ برنچ» در یک مغازه پرنده فروشی آغاز می‌شود. میچ به ملانی می‌گوید که می‌خواهد برای تولد خواهرش کوچکش مرغ عشق بخرد، اما در نهایت بدون خرید از مغازه خارج می‌شود. ملانی که به ارتباط با میچ علاقه‌مند شده است، با خریدن مرغ عشق به سمت محل سکونت میچ در «خلیج بودگا» می‌رود. اما با ورود ملانی به منطقه، اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد.
فیلم «پرندگان» بر اساس داستان پرندگان اثر دافنه دوموریه نویسنده بریتانیایی ساخته شده‌است. همچنین این فیلم یکی از تحسین‌ شده‌ترین فیلم‌های آلفرد هیچکاک است. 
 پس از نمایش فیلم سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فیلم می‌پردازد. شرکت‌کنندگان نیز می‌توانند سؤالات خود را پیرامون فیلم مطرح کرده و به گفت‌و‌گو بنشینند.
فیلم و گپ از برنامه‌های فرهنگی باغ کتاب است که با هدف نمایش و نقد فیلم‌های مطرح کلاسیک سینمای جهان هر چهارشنبه در سالن شماره 8 این مجموعه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌‌توانند برای‌ خرید بلیت از طریق سایت رویداد‌های باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/event/326 اقدام کنند.
 

تصاویر
  • تجربه‌ی وحشت و دلهره با «پرندگان» ِ هیچکاک
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: