خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«چهل اسلحه» و یک تنفگدار
نود و هشتمین برنامه فیلم و گپ برگزار می‌شود
 

«چهل اسلحه» و یک تنفگدار

نود و هشتمین برنامه فیلم و گپ باغ کتاب به نمایش و نقد فیلم چهل اسلحه محصول سال 1957 سینمای آمریکا اختصاص دارد.
دوشنبه، 05 اردیبهشت 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، چهل اسلحه فیلمی در ژانر وسترن به کارگردانی ساموئل فولر، محصول سال 1957 سینمای آمریکا است. فیلم چهل اسلحه در روز چهارشنبه 7 اردیبهشت در سالن شماره 8 باغ کتاب به نمایش درمی‌آید، سپس سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی آن می‌پردازد.
گریف بونل یک تفنگدار است که پس از تغییر در سبک زندگی و منش خود، برای کلانتر شهر کوچیز در آریزونا کار می‌کند. او به همراه دو برادر خود وس و چیکو وارد این شهر شده است و مأموریت دارد تا سارقی به نام سواین را دستگیر کند. اما سواین عضو باندی بزرگ‌تر است و با شروع تحقیقات، گریف وارد درگیری بزرگ‌تری می‌شود.
چهل اسلحه اگر چه فیلم کوتاهی است اما دارای صحنه‌های دلهره‌آور و تعقیب و گریزی تماشایی است که برای علاقه‌مندان به ژانر وسترن بسیار جذاب خواهد بود. 
پس از نمایش فیلم سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فیلم می‌پردازد. شرکت‌کنندگان نیز می‌توانند سؤالات خود را پیرامون فیلم مطرح کرده و به گفت‌و‌گو بنشینند.
فیلم و گپ از برنامه‌های فرهنگی باغ کتاب است که با هدف نمایش و نقد فیلم‌های مطرح کلاسیک سینمای جهان هر چهارشنبه در سالن شماره 8 این مجموعه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌‌توانند برای‌ خرید بلیت از طریق سایت رویداد‌های باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/event/303 اقدام کنند.

تصاویر
  • «چهل اسلحه» و یک تنفگدار
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: