خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

لیدی ایو، یک کمدی کلاسیک
 

لیدی ایو، یک کمدی کلاسیک

نود و هفتمین برنامه فیلم و گپ باغ کتاب تهران به نمایش و نقد فیلم لیدی ایو محصول سال 1941 سینمای آمریکا اختصاص دارد.
یکشنبه، 28 فروردین 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، بانو ایو فیلمی در ژانر کمدی به نویسندگی و کارگردانی پرستن استرجس و با بازی هنری فوندا است. این فیلم روز چهارشنبه 31 فروردین ساعت 17 در سالن شماره 8 باغ کتاب به نمایش در می‌آید. پس از نمایش فیلم سعید قطبی‌زاده منتقد سینما به نقد و تحلیل فیلم می پردازد.
چارلز جوانی ثروتمند و ساده دل است که با یک کشتی اقیانوس پیما از سفر اکتشافی خود از آمازون به نیویورک باز می‌گردد. زنانی که در کشتی حضور دارند، برای جلب توجه او با یکدیگر رقابت می‌کنند اما چارلز توجهی به آن‌ها نشان نمی‌دهد. جین و پدرش سرهنگ هرینگتون که از کلاهبردارانی حرفه‌ای هستند، برای نزدیک شدن به او نقشه می‌کشند، اما با علاقه‌مند شدن جین به چارلز همه‌ چیز تغییر می‌کند.
فیلم لیدی ایو در چهاردهمین جشنواره فیلم اسکار نامزد دریافت جایزه بهترین داستان یا بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شد. 
پس از نمایش فیلم، سعید قطبی‌زاده منتقد و مدرس شناخته شده سینما به نقد و تحلیل فیلم می‌پردازد. سپس به سؤال‌های شرکت‌کنندگان پیرامون فیلم پاسخ می‌دهد. 
برنامه «فیلم و گپ» یکی‌ از برنامه‌های‌ باغ کتاب تهران است که هر هفته چهارشنبه‌ از ساعت 17 در سالن شماره ۸ میزبان علاقه‌مندان به سینماست. علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌‌توانند برای‌ خرید بلیت از طریق سایت رویداد‌های باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/event/301 اقدام کنند.
 

تصاویر
  • لیدی ایو، یک کمدی کلاسیک
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: