خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

داستان مرد ِ بازنده
نود و ششمین برنامه فیلم و گپ برگزار می‌شود
 

داستان مرد ِ بازنده

نود و ششمین برنامه فیلم و گپ باغ کتاب به نمایش و نقد فیلم صحنه‌سازی ساخته رابرت وایز اختصاص دارد.
دوشنبه، 22 فروردین 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، صحنه‌سازی به کارگردانی رابرت وایز، یک فیلم نوآر محصول سال 1949 سینمای آمریکا است. این فیلم روز چهارشنبه 24 فروردین از ساعت 17 در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران نمایش داده می‌شود. پس از نمایش فیلم سعید قطبی‌زاده منتقد سینما به نقد و تحلیل فیلم می پردازد.
فیلم صحنه‌سازی درباره یک بوکسور همیشه بازنده به نام استوکر است که هیچکس، حتی مدیر برنامه‌‌اش به برد او امیدی ندارد. در یکی از مبارزه‌ها، مربی استوکر در ازای دریافت پول از مربی حریف، با او توافق می‌کند تا استوکر بازی را ببازد. اما در آن بازی استوکر هدف دیگری دارد.
فیلم صحنه‌سازی توانست جایزه بهترین فیلم‌برداری را از جشنواره سینمایی کن دریافت کند. همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم از جوایز آکادمی فیلم بریتانیا (بفتا) شد. 
پس از نمایش فیلم سعید قطبی‌‌زاده، منتقد و مدرس سینما علاوه بر نقد فیلم، جنبه‌های‌ مختلف آن و کلیات ژانر موردنظر به بحث و گفت‌وگو می‌پردازد.
برنامه «فیلم و گپ» یکی‌ از برنامه‌های‌ باغ کتاب تهران است که هر هفته چهارشنبه‌ از ساعت 17 در سالن شماره ۸ میزبان علاقه‌مندان به سینماست. علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌‌توانند برای‌ خرید بلیت از طریق سایت رویداد‌های باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/event/296 اقدام کنند.

تصاویر
  • داستان مرد ِ بازنده
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: