خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

نینوچکا؛ کلاسیک، کمدی و رمانتیک
هفتاد و هفتمین برنامه فیلم و گپ باغ کتاب برگزار می‌شود؛
 

نینوچکا؛ کلاسیک، کمدی و رمانتیک

هفتاد و هفتمین برنامه فیلم و گپ باغ کتاب به نمایش و نقد فیلم نینوچکا محصول سال 1939 سینمای آمریکا اختصاص دارد.
دوشنبه، 17 آبان 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، هفتاد و هفتمین برنامه فیلم و گپ به نمایش و نقد فیلم نینوچکا اثر ارنست لوبیچ ساخته‌ی سال 1939 محصول سینمای آمریکا اختصاص دارد. این برنامه از ساعت 17 در سالن شماره 8 باغ کتاب برگزار می‌شود و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فیلم خواهد پرداخت.
نینونچکا فیلمی در ژانر کمدی عاشقانه است. داستان فیلم از جایی شروع می‌شود که دولت کمونیست شوروی به دنبال تأمین کسری بودجه، سه مأمور به کشور فرانسه می‌فرستد تا جواهرات به جا مانده از همسر سابق تزار روسیه را به فروش برسانند. در میانه راه دولت شوروی متوجه می‌شود که مأموران فرستاده شده، نمی‌توانند مأموریت را به سرانجام برسانند؛ در نتیجه مأمور جدیدی برای بازگرداندن آن‌ها به فرانسه اعزام می‌شود. 
نینونچکا بر اساس رمانی به همین نام نوشته شده است و نامزد دریافت 4 جایزه اسکار فیلم‌نامه، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین فیلم و بهترین نویسندگی و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شد. همچنین این فیلم در مجموعه‌های ۱۰۰ سال بنیاد فیلم آمریکا نیز جا دارد.
پس از نمایش فیلم سعید قطبی‌زاده منتقد و مدرس شناخته شده سینما به نقد و بررسی فیلم، ژانر و زمینه‌های فرهنگی آن می‌پردازد. برنامه فیلم و گپ با هدف نمایش و بررسی فیلم‌های مطرح ژانر کلاسیک از تابستان 98 هر چهارشنبه در باغ کتاب برگزار می‌شود. 
علاقه‌مندان به تهیه بلیت می‌توانند از سایت رزرو باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/ اقدام کنند. 

تصاویر
  • نینوچکا؛ کلاسیک، کمدی و رمانتیک
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: