خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

خشم و ویرانی به روایت مارتین اسکورسیزی
هفتاد و پنجمین برنامه فیلم و گپ برگزار می‌شود؛
 

خشم و ویرانی به روایت مارتین اسکورسیزی

هفتاد و پنجمین برنامه فیلم و گپ باغ کتاب به نمایش و نقد فیلم گاو خشمگین ساخته مارتین اسکورسیزی اختصاص دارد.
ﺳﻪشنبه، 04 آبان 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، هفتاد و پنجمین برنامه فیلم و گپ باغ کتاب تهران به نمایش و نقد فیلم گاو خشمگین به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و محصول سال 1980 سینمای آمریکا اختصاص دارد. این فیلم روز چهارشنبه ۵ آبان از ساعت ۱۷ در سالن شماره ۸ باغ کتاب به نمایش درمی‌آید. پس از آن سعید قطبی‌زاده منتقد سینما به نقد فیلم خواهد پرداخت. 
فیلم گاو خشمگین درامی ورزشی است و داستان مشت‌زن معروف آمریکایی جیک لامورتا را روایت می‌کند. لامورتا که آرزوی قهرمانی را در سر می‌پروراند، در زندگی خود درگیر مسائل حاشیه‌ای شده است، برای رسیدن به آرزوی دیرینه خود دچار مشکل می‌شود. 
رابرت دنیرو برای بازی در نقش جیک لامورتا توانست برنده جایزه اسکار شود. همچنین این فیلم توانست نامزد دریافت جایزه در رشته‌های مختلفی همچون بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین فیلم‌برداری، کارگردانی و صدابرداری از جشنواره‌های سینمایی بفتا، گلدن گلوب و اسکار شود. بسیاری از منتقدان فیلم گاو خشمگین را بهترین اثر کارگردان مارتین اسکورسیزی و جزء بهترین فیلم‌های تاریخ سینما می‌دانند.  
پس از نمایش فیلم سعید قطبی‌زاده منتقد و مدرس شناخته شده سینما درباره فیلم، ژانر و کارگردان آن صحبت می‌کند و به پرسش‌های شرکت‌کنندگان پاسخ می‌دهد. فیلم و گپ از برنامه‌های فرهنگی باغ کتاب تهران است که از تابستان 98 در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود. در این برنامه هر چهارشنبه یک فیلم مطرح از سینمای کلاسیک نمایش داده شده و درباره آن گفت‌و‌گو می‌‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در برنامه می‌توانند از طریق سایت رویداد‌های باغ کتاب به نشانی  https://event.bagheketab.com/event/226 نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند. 

تصاویر
  • خشم و ویرانی به روایت مارتین اسکورسیزی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: