خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

ماجرای «عشق عجیب مارتا ایورز»
 

ماجرای «عشق عجیب مارتا ایورز»

هفتادمین برنامه فیلم و گپ باغ کتاب به نمایش و نقد «عشق عجیب مارتا ایورز» محصول سال 1946 سینمای آمریکا اختصاص دارد.
دوشنبه، 29 شهریور 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، هفتادمین برنامه فیلم و گپ باغ کتاب تهران به نمایش و نقد فیلم عشق عجیب مارتا ایورز به کارگردانی لوئیس مایلستون و محصول سال 1946 سینمای آمریکا اختصاص دارد. این برنامه در سالن شماره 8 باغ کتاب از ساعت 17 نمایش داده می‌شود. سعید قطبی‌زاده منتقد و مدرس سینما نیز درباره فیلم با مخاطبان به گفت‌و‌گوخواهد نشست.
فیلم عشق عجیب مارتا ایورز فیلمی در ژانر درام و نوآر است که داستان مارتا، زنی ثروتمند را روایت می‌کند که با شوهرش والتر در شهر کوچکی در پنسیلوانیا زندگی می‌کند. مارتا که در نوجوانی عمه خود را طی یک درگیری به قتل رسانده، از روی اجبار با شاهد آن قتل ازدواج کرده است. در چنین شرایطی است که مارتا معشوق قدیمی خود را پس از سال‌ها ملاقات می‌کند.
این فیلم بر اساس داستان کوتاهی نوشته جان پاتریک ساخته شده است و نامزد دریافت اسکار بهترین جایزه اسکار بهترین داستان (بهترین فیلم‌نامه غیر اقتباسی) شد. 
پس از نمایش فیلم سعید قطبی‌زاده منتقد و مدرس سینما به نقد و تحلیل فیلم می‌پردازد و شرکت‌کنندگان هم می‌توانند سؤوالات خود را پیرامون فیلم مطرح کنند.
فیلم و گپ از برنامه‌های هفتگی باغ کتاب است که در چهارشنبه هر هفته فیلم‌های مطرح کلاسیک سینمای جهان را از منظر ژانر، زمینه تاریخی و کارگردانی نقد و بررسی می‌کند. علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند برای تهیه بلیت از طریق سایت رویداد‌های باغ کتاب تهران به نشانی https://event.bagheketab.com/ اقدام کنند.
 

تصاویر
  • ماجرای «عشق عجیب مارتا ایورز»
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: