خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«تحت تعقیب»؛ یک داستان وسترن به روایت رائول والش
 

«تحت تعقیب»؛ یک داستان وسترن به روایت رائول والش

شصت و یکمین برنامه «فیلم و گپ» باغ کتاب به نمایش و نقد فیلم «تحت تعقیب» اثر رائول والش اختصاص دارد.
ﺳﻪشنبه، 25 خرداد 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، شصت و یکمین برنامه فیلم و گپ باغ کتاب به نمایش، نقد و بررسی فیلم «تحت تعقیب» اثر رائول والش و محصول سال 1947 سینمای آمریکا اختصاص دارد. این برنامه از ساعت 16 روز 26 خرداد‌ ماه در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران برگزار می‌شود و با نقد سعید قطبی‌زاده منتقد سینما همراه است. 
«تحت تعقیب» یک ملودرام وسترن است و داستان مردی به نام «جب» را روایت می‌کند که تمام اعضای خانواده‌اش به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. او تنها بازمانده آن خانواده است و هیچ خاطره‌ای از آن شب به یاد ندارد. «جب» با زنی بیوه به نام «خانم کالوم» و فرزندانش «آدام» و «تورلی» زندگی می‌کند که از همان کودکی سرپرستی او را به عهده گرفته است. اما با ورود «گرنت» که برادر شوهر خانم کالوم است، مسیر داستان تغییر می‌کند و رابطه جب با این خانواده دستخوش تغییر می‌شود.
رائول والش یکی از مشهور‌ترین کارگردانان دهه 20 آمریکا است که فیلم‌های مطرحی در ژانر وسترن ساخته است و فیلم‌سازان مختلفی از سبک فیلم‌سازی او متأثر هستند. 
پس از نمایش فیلم سعید قطبی‌زاده، منتقد و مدرس شناخته شده سینما به نقد و بررسی فیلم می‌پردازد و شرکت‌کنندگان نیز می‌توانند سؤالات خود را درباره فیلم مطرح کنند.
«فیلم و گپ» یکی از برنامه‌های هفتگی باغ کتاب تهران است که هر چهارشنبه با حضور سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی مهم‌ترین فیلم‌های کلاسیک سینمای جهان می‌پردازد. 
علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند از طریق سایت رویداد‌های باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/ اقدام کنند.  
 

تصاویر
  • «تحت تعقیب»؛ یک داستان وسترن به روایت رائول والش
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظرات

شنبه, 29 خرداد,1400

فاطمه جامعی

سلام.
شرکت برای عموم ازاده؟؟؟؟
خانوما هم میتونن شرکت کنن؟!!

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: